lady jane Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 007 was in elk geval weer grappig beetje aandoenlijk ook zulke oude films. En in de reclame songfestival gekeken leuk dat we door zijn maar ik zal het niet zien zaterdag in Turkije dan moet ik het maar via jullie hier volgen. Die Belg met zn moeder heeft wel een mooie stem Jen maar ik vond zn uitspraak soms niet zo best, jammer
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 ik vond het ook een mooie stem, Jane. Was de eerste keer dat ik hem hoorde. Meeste nummers vond ik slecht, maar dat is meestal zo. Waarom ik kijk? Geen idee.
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 Ik ga slapen, val zowat om! Tot morgen en welterusten! Em bedankt voor de gezelligheid! ! Liefs Nance
lady jane Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 toch een beetje chauvinisme misschien? hier wel hoor soms truste mensen
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 Goh geen idee jane. Niet diep geworteld alleszins.
lidia Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 Goedenavond, voor iedereen vertrokken is naar dromenland, meld ik me droog af. Ja, het is weer een dag gelukt en zonder al te veel moeite. Zou dat ook een valkuil zijn? Het is superstil op de rookdraadjes. Mike?????????? Nu even lezen.
Nadia Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Geplaatst 6 mei 2014 ik ook droog gebleven. tandarts, lekker gekookt, nog even in de zon gezeten. slaap lekker allemaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden