bolletje Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goeie morgen mensen. Koffie staat klaar hoor het ontbijt moet ik nog maken of het moet iemand anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen Bolletje, Fijne dag iedereen Dagpact: Suikertje Is MG weer gerustgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goeiemorgen, Gister doodop, maar tortelduifje is weer veilig op het nest. Straks weer lekker naar tuin van mn ouders en gelijk mijn eigen landgoed nog effe verder inspecteren. Maar nu eerst een bakkie om op te starten... Dagpact: Suikertje Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Bol, succes met je keuken vandaag en laat je geen oor aannaaien hè! Laat die beschadigde kast vervangen en anders niets tekenen... Hou je pootje maar eens goed stijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen, Iedereen een mooie dag. Ik ga kaarsen maken de komende dagen. Dus ik vermaak me wel weer en houd het zeker nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ga ik doen Blondie. Voorlopig zijn ze er nog niet en ze zouden tussen 6.30 en 7.00 komen maar belde op dat ze pas om 8.00 hier zijn. Sta ik daarvoor om 5.15 op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goede morgen allemaal, Bolletje: Succes met de keuken! En ik las het ook al, maar ook ik zou pas tekenen als het helemaal in orde is. Nou komt vast goed. Wat zal het heerlijk zijn straks te kunnen genieten van je mooie keuken! Toi toi toi vandaag.... Hanneke: Al bijna een jaar!!! Trots! Toch een hele mijlpaal... Blondie: Fijn dat het allemaal goed gekomen is! En nu genieten van je groot land bezit Suiker op dagpack Vandaag weer een dag waarop ik de hort op ben....Naar mijn moeder om zoon te logeren te brengen. Maar dat blijf nooit bij brengen, want dan nog even dit, en nog even dat....Geeft ook wel een goed gevoel...Vanwege haar ziekte kan ik dan weer een beetje zorgen van voor haar....En oma en kleinzoon kunnen een paar dagen genieten van elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ja Agnieta, bijna een jaar. One day at a time. Hanneke Appeltje en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Mogge allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen, wat een actie op de vroege morgen. Ik zit nog gewoon met een theetje te suffen, Suiker op het dagpact Agnieta nog dikke ogen? Kaarsen maken, keukens installeren, kind wegbrengen...en ik? eh, ik ga eh, eh, eh, de planten water geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Frustrerend bol dat ze zich niet aan hun afspraak houden, maar goed vanavond ben je blij dat je keuken staat en ben je het voor dag en dauw opstaan vergeten! Nogmaals succes! Zien de foto's wel verschijnen? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Hahaha, wat een drukte inderdaad Eline... Maar die plantjes water geven is niet minder belangrijk hoor! Water ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 En nu weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Het zij zo agnieta Wat eruit moet...moet eruit Nuchter kom je er pas achter hoeveel onverwerkt verdriet je hebt Vooral niet inhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 (bewerkt) Hanneke , bijna een jaar! Daar kom ik nog effe voor terug... Top! 5 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Suikertje ik heb een vraagje over refusal, nu je weer op het dagpact staat slik je dan ook refusal? Je hoeft niet te antwoorden hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Hoi eline, nee dat slik ik niet, durf ik echt nog niet, hoeft maar 1 keer mis te gaan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Suiker: Ik heb nog niet helemaal bij gelezen, dus wellicht heb ik het gemist. Maar hoe was het gisteren? Heb nog aan je moeten denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Hoi Lotus, had er ook nog niks over gemeld. Ging goed, al had en heb ik nu wel aardige keelpijn. Ben daarna direkt gaan slapen. Bolletje, veel succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Rapi wat ben jij lichamelijk lekker actief. Kun je vandaag bellen over rekenen? Ik duim voor je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen frummers. Nog een extra dagje vrij hier,dus heerlijk nog lui aan een bakje thee Suiker, petje af voor je hoor. En Hanneke bijna een jaar... super... Hoop voor Bol dat de keukenprinsen eindelijk gekomen zijn.... Ennu Agnieta, sluizen open en de tranen laten lopen kan geen kwaad hoor. Tis al eerder gezegd: het moet er toch een keer uit he? Zoon weer terug naar zijn oude stekkie... heeft hij het daar nu wel weer naar zijn zin? Aakie, wanneer ga je nou op vakantie? En hoe ist met je ribben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 goeiemorgen , hij schijnt weer volop frummers, even gauw bijlezen en dan naar de spinning een bevrijdende dag voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Gaat dus goed met je Aak, fijn. Knuffel van mij voor je (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Murning Jane, Ik ga hier ook in beweging komen. Hoogste tijd. Heb nog even koffie en thee in de warmhoudkannen klaargezet voor wie aan komt waaien verder. En wie weet kom ik ook nog wel even neuzen straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Vond het wel een mooie wat mijn huisarts zei; Je kunt je wel beter voelen maar er zit nog lang geen eelt op je zieltje Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden