Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Mei 2014


Aanbevolen berichten

Precies Tine nooit meer. Maar wat veel belangrijker is is dat je blijft kijken naar de voordelen van een nuchter leven.

En verdriet weg drinken gaat een tijdje maar dan komt het er toch uit, en dan krijg je de hele lading over je. Dat doet erg veel pijn hoor. :face-icon-small-shocked:

Wat ga je het weekend doen. Heb je iets wat leuk is. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is idd balen voor je wijfie. Hoop dat de pijn en vooral ook de kosten meevallen. Heb je al afspraak gemaakt.

 

Ik vind het een erg lange dag, weinig om naar uit te kijken deze dag en dit weekend. Vanmorgen wel even de deur uit geweest om zelf te oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle felicitaties! Doet me goed. Ik ben op een of andere manier een beetje uit mijn hummetje. Ik kan mijn vinger er nog niet zo goed opleggen...Maar door het lezen van alle felicitaties weer een glimlach! THX frummers!!

 

Lady: Dank voor de mooie prent!  :rose: Klinkt goed, op naar de volgende maar dan zonder. Ga mijn best doen. Oh ik doe al mijn best :D Vorig jaar om deze tijd lag ik ws al onder mijn bureau... 

 

Tine: Sterkte! Ga ervoor!! Weg drinken gaat je niet lukken. Voor heel even misschien, maar het komt des te harder terug. En de rest van de hele lading. Het levert je niets op! Niet willen voelen begrijp ik...maar voelen en doorstaan om het uiteindelijk een plek te kunnen geven (ermee dealen) is een beter plan. Hou vol en niet doen! Doen hoor!

 

Wijfie: Hoei pijn! Lijkt me dat je echt even een afspraak moet maken. Kun je nu nog wat regelen met een verzekering? Of toch uit eigen zak? Wat is wijsheid? Wellicht kun je nu eerst even laten kijken door de tandarts en horen wat er gedaan moet worden om je pijn vrij te krijgen. Dan de balans op maken...Kan niet de bedoeling zijn dat je met pijn zit...

 

Agnieta: Vervelend die zorgen! Ik hoop dat je het allemaal een beetje het hoofd kunt bieden. Sterkte!

 

Annie: Je voelt je sterk. Heerlijk! Op naar een tweede dag droog! Toi toi toi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, hoe bedoel je dat 20 mg veel is? Een paracetamolletje is 500 mg.

Hangt van het medicijn af. Is relatief.

En hoe weet je dat het je weinig opgeleverd hebt? Hoe zou je zonder geweest zijn?

Maar oke, wat ik wil zeggen, overleg met je huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Agnieta,

Als je je misschien schuldig voelt, niet doen.

Het is sowieso moeilijk om in deze tijd kinderen op te voeden. Ook in de meest ideale situatie.

Klinkt wel erg soft maar het is belangrijk dat hij weet dat jij van hem houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

 

Uitslag binnen, examen rekenen

Een 4 !!!,

Nog veel slechter dan ik dacht.

Ik haat rekenen.

Maar ze hadden gezegd, dat ik geen voldoende hoefde te hebben om te slagen voor het hele diploma,

In de binnengekomen mail, schrijven ze; succes met de volgende poging.

Maandag eerst maar weer even bellen,

Bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...