Spring naar bijdragen

Donderdag 1 mei 2014


Aanbevolen berichten

Ik kom even om de hoek kijken. Net thuis.... 

 

Jaap: Gefeliciteerd! TOP!

 

Suker: Poehee, wat een lang gesprek. Je had een 'dubbele sessies'. Een gesprek was bij mij over het algemeen 3 kwartier, en dan had ik mijn tong al weer op mijn schoenen hangen :-) Hee Kanjer....Je hebt het wel even gedaan he! De reis / onderneming er naar toe. Het gesprek...En weer terug. Petje af. En nu wordt je even gek van jezelf...Kom hier dan maar gek doen!

 

En nu moet ik meteen weer even verder met contractjes in de weer. Tot later. Houd het goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Gesprek gehad met begeleider ggz. we hadden het vanmiddag ook al bij vnn over kliniek verslaving en psychiatrie hier in provincie. Hij gaat daar morgen vnn ook weer over bellen,

 

Vanmiddag was vooral zo confronterend en emo omdat het over mijn kinderen veel ging en dan komen de tranen.

 

Zal morgen apart draadje openen wie is wie, wil niet dat ik alles hier zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey broer,

Ga ff lekker rustig zitten en probeer je ademhaling wat rustiger te krijgen. Misschien heb je nu last van hyperventiatie en het wordt alleen erger als je niet rustig kunt blijven. Even rustig gaan zitten kerel. Het gaat weer over dat weet je. :lips:

 

Aggie ook weer terug, mooi :heart:

 

Zo de keuken kan komen hoor alles is weg naar de stort. God wat werkt dat manneke toch zeg, helemaal gratis en voor niets, en hij wil hier nog meer gaan doen, ik weet niet wat me overkomt.

Heb wel met hem afgesproken dat ik een vijver voor hem ga metselen, voor wat hoort wat. Verder voel ik me, na gisterenavond op de bank in slaap gevallen te zijn, en vannacht een hele ruk gemaakt te hebben, weer een stukje beter. Gelukkig maar wat ik loop mezelf dan zo in de weg hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suiker.... :heart:

agnieta is back :D

jaap een baan :rose:

ietje heeft nee tegen :devil: gezegd?

jopie is een luilakje :moon:

lotus gaat goed :)

aicha waar ben je :excl:

rapi is rapi een beetje mijn rots in de branding :lips:

mijngerrit zo positief en attent :sun: :sun:

en alle anderen en mezelf: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm bedankt MijnGerrit

 

1 ding, bij 1 mei viering horen geen tulpen, maar rozen :D

 

Ben nog wel naar 1 mei vieringen geweest en ze zijn tegenwoordig alleen nog maar in verzorgingstehuizen.

 

Jammer eigenlijk dat het hier geen vrije dag is, ga bij Jen in Belgie wonen, daar weten ze hoe het moet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja MijnGerrit, zit op hete kolen, mijn hondje moet uit maar hij wacht maar even. Vandaar dat ik hier beetje hyper ben, Ben nu allang blij dat winkel hier om 7 uur sluit

 

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: voor 1 mei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...