eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 I like Nancy... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Heb dan altijd mijn hoop gevestigd op de mannen hier, Met name MijnGerrit, maar blijft angstvallig stil bij hem. Denk toch dat het korfballer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En met korfballer bedoel ik MijnGerrit voor de goede orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En Ja Ja mensen hij zit nog in zn stoel, nog 10 minuten, gaat hij het redden, hond wel storingsfactor maar Sugar gaat zoals hij gaat, stuur stevig beet, de een na laatste bocht komt, JJJJAAAAA die heeft hij perfect genomen, auto slingert iets maar hij stuurt perfect bij, tis nu wachten op de overwinning.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Nancy zullen wij pitspoes zijn? Sugar verdient het.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Mijn hondje geeft het al op, is gaan slapen Gaan we nog dansen dames en misschien ook heer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dansende pitspoezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Let's dance....david bowie of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Proest, hahahahaha, lig hier helemaal in een deuk! Een autorijder, hoe moet ik dat nu weten! Ja blond, nee in het echt bruin (was rood). En nee, mijn mannen kijken daar niet naar, dus ben ik ook niet verplicht om mee te kijken, hahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 patrick hernandez met born to be alive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Pitspies?? Oh nee, pitspoes????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Jaaaaaaa, 7 uur, winkels dicht. Suiker, je zal het met ons moeten doen. Toch ken ik die naam Senna ook ergens anders van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hint??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Yes yes jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sugar heeft het gered. Joepadepoepaaaaaa. :rose: :rose: :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ja de overwinning is er, Sugar is buiten zichzelf en en wil dansen op Born to be alive... it's good to be alive.....huppatee lekker dansen en sjansen? oeps dat was mijn herinnering aan dat nummer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ex in het verleden van je Nancy, Ik had vroeger vriendinnetje die zo heette, Spijt dat ik het uitgemaakt heb ooit haha. Ken geen ander Senna Ja 7 uur, was zware bevalling, maar ik dank jullie, zonder dit forum had ik het niet gered, weet ik zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ja hoor, er speelt een Senna bij AS Roma!!! Ik wist het!!! Maar goed, die is natuurlijk niet 20 jaar geleden dood gegaan. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Vergeet zeker ook niet jezelf een groot compliment te geven Sugar want we kunnen nog zoveel willen, als jij niet wilt of kunt, zijn wij nergens hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Kijk....ik weet wel wat van voetbal!! Grijns! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Bolletje heeft gelijk, goed zo Suiker!! Jammer van die ex. Met mijn naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Suiker, Go,go,go!!!, Super man, ben trots op je, Bollie, Fijn, te horen, dat het weer wat beter met je gaat. Eline, Ben ik je rots in de branding?! Hmm, leuk om te horen, zeer vereerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dank voor alle complimenten, Nancy, ken alleen Strootman en Totti bij As Roma, zegt je niks denk ik Ik ben nu wel blij, zelfs mijn quiche weer aangezet. Moet toch wat eten. Heb weinig aandacht voor anderen, sorry, komt wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hoi, Ik had vandaag geschreven op t forum. Het is goed gegaan vandaag. Fundament is gelegd, nu verder bouwen. Breien doe Ik niet meer, te veel haken en.lussen. metselen is cement en stenen....miss gaat dat beter:) Fijne avond lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Maar bolletje, deze :rose: :rose: :rose: heb jij altjd verdiend. En anderen ook hoor, voor dat ik onderscheid maak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik bedoel, Ik had geschreven maar is niet geplaatst. Foutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden