Spring naar bijdragen

Woensdag 30 april 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ikkes weer even met m'n neus om de hoek. Tine: van mij even een :rose: :rose: :rose: :rose: (bosje bloemen...moet dat voorstellen) Dit om je een hart onder de riem te steken. Volhouden hoor!!! Suiker: Hoorde ik hier toch een of ander gerucht...iets met dames???? Vertel...Grijnzz. Hee, toch prima als een arm om een schouder je steun geeft...Als dat je helpt om te overwinnen (en de peut er geen bezwaar tegen heeft) lekker doen. Nu even pas op de plaats om jeenergie te sparen. Goed plan. Het oefenen zal intensief zijn. Toi toi toi straks!

Dank voor jullie berichtjes omtrent mijn / onze hond....even overleven vandaag...Kieken wat het wordt het wordt en hoe het gaat....Til me wel een breuk aan haar....moet maar even. En moe (van het nauwelijks slapen....Maar go with the flow....Hups! Zoon moet ik ook op vangen....en mezelf ergens....Haha of bij elkaar vegen straks....Zo ben effies hier geweest (spuien) en kan weer verders...Dank Frummers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vanmiddag naar advocaat met haar ivm met kids, vandaar dat ik zo baal. Nu pas volgende week.

Gelukkig morgen naar verslavingzorg, wacht al sinds januari, maar ja ziekte, lange wachtlijsten en bezuinigingen.

Als u zich eraan stoort dat ik hier teveel post, leest u er maar overheen.

Ik heb nog contact gehad met senioren activiteit, is helaas pas vanaf 55, ik dacht vanaf 50, kan dus nog 7 jaar wachten.

Besef dat ik even zielig doe nu, maar van mij mag het even.

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gaat goed hier Suiker! 

Inderdaad vakantie nog steeds en de 30 kinderen ook, haha! 

Heb genoeg aan die twee (drie, één is komen aanwaaien) van mezelf momenteel.

Met de oudste twee meegeweest naar de hypotheker vanmorgen , twee uur gezeten! 

En met de jongste nu bezig met papieren van de UWV. Hij heeft een paar maanden geen werk gehad, 0-uren contract,

dus uitkering aangevraagd.

Inmiddels werkt hij weer, maar nu beweren ze dat hij de afgelopen maanden wel heeft gewerkt

en krijgt hij een boete.

Aan ons om het tegendeel te bewijzen. 

Pffff.......instanties......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah daar ben je weer suiker. Gelukkig! Balen dat het anders loopt vandaag en dat het tegen zit. Klagen mag, je bent niet blijven hangen. Goed zelfs om even uit de situatie te stappen (als het maar niet op weg is naar de winkel met alcohol) Als het tegen zit kan de trek toenemen en dus een trigger....Althans bij mij wel. Maar so far so good met je! Fijn. Jee ouderen soos pas vanaf 55...Duhuh...Wat vind je leuke dingen om te doen? Heb je voor jezelf paraat wat je happy maakt om te doen?

Dank voor alle berichtjes omtrent de hond.

Wijfie: Hoei moeilijk hoor afscheid moeten nemen...Ik las je berichtje liever even niet. Toch gedaan hoor. .... Tis gewoon de confrontatie. 

Onze woefdram is 12 jaar. Al jong had ze artrose. Aan de medicijnen. Voor een jaar terug tweemaal onder het mes geweest. Dit voor een gezel, en het weghalen van haar baarmoeder (ontsteking) Ik dacht haar toen al te moeten gaan missen, maar ze krabbelde er weer boven op. De artrose is een onomkeerbaar proces en verergerd dus alleen maar....Ze is er nog...Maar ik moet el reeel blijven...als ze niet meer 'vrolijk' is / pijn heeft wat we niet meer kunnen verhelpen is het knopen doorhakken...Pfff

Zooo....ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar laat het aar aan manlief over straks...Duss...even wat anders o handen bedenken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy: kom ik daar naar toe! Trekt nog niet weg....Blijft zo lekker hangen. Lekker genieten van het mooie weer hoor!

Rapi: Dat heb ik ook (op deze note book) Heb de instellingen op mijn profiel vanmorgen al gewijzigd maar zonder succes. Ik zal even bij Jane terug lezen of ik wat kan vinden. Horloge nog ophalen. Das nu zeker wel nodig want je bent niet bij de tijd blijkt wel :P

Suiker: Al wat om handen nu??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier heerlijk met de zon....wel 21 graden...... ok mensen Sugar wil straks dansen, de sirtaki, linedancen, in de polonaise, buikdansen wat gaat het worden, wie heeft een lekker nummertje ? Sugar heeft zn avondeten ook al op dus die is straks uitgebuikt en heeft energie voor 10, ook nog van 38 naar 32 spijkerbroek gegaan, dames en heren de man gaat goed....en ik ben blij voor hem....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, dat is gezellig Lotus!

Ik had laatst Huttula ook al op visite!!  Grinnik!

Zo, brief aan UWV geschreven, uitdraaien van gewerkte uren van zoonlief bij de hand, nu eventjes

aangetekend opsturen! 

En dan voor andere zoon op zoek naar het verschil tussen samenlevingscontract of Geregistreerd Partnerschap.

Iets doe ik niet goed, geloof, ik.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...