rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Oh Nancy, Dat is raar, dat jou tijden wel goed staan. Ik heb een computer op mijn bureau staan, dus geen mobiel, Zou ik dat zelf moeten instellen dan?? En Lotus, dus ook geen goede tijden?! Gek hoor, Maar goed, mijn horloge al weer opgehaald. 8 euro voor een batterijtje!! Kan je bijna een nieuw horloge voor kopen. Maar goed, dan doen ze het er wel in voor je. En tja, klein middenstandertje, die moeten ook wat verdienen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Nancy, Jij bent bijna te goed voor je zonen. Ze moeten wel een beetje zelfstandig worden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 En over het weer gesproken; Beetje mistig, en 11 graden. Brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Wheeehh, gauw de was binnenhalen, ik hoor gedonder en geroffel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Nancy: openhuis dus bij je...Gezelliebellie. Wat ben je druk doende met de papierwinkel. Wel nobel! Ik heb er zo'n hekel aan. Ik heb voor mijn zoon een PGB...Zeg het verkeerd. Hij heeft een PGB...Ook altijd zo'n papieren administratie gedoe. Maar wel goed dat het er is hoor!! Rapi: 8 euries voor een batterij...Haha moet wel lachen om hetgeen je schrijft..."Dan ze het er ook wel voor je in" Blij dat je weer een blij mens bent Nu toch even de deur uit...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Eline: kan kloppen. Ik heb niet hier mijn heksenbezem gepakt en de donder hier weggestuurd...Hmm wist niet dat het jou kant op was...Excuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goed voor de planten Lotus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ook maar even wat te eten halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hoi, weer wakker na mijn dagschotel, niet teveel eten eline, anders ben je straks niet fit. rapilos, heb je dan geen foon bij je, daar staat tijd toch op. wie heeft er nog horloge tegenwoordig? Ook nog 4 t shirts gehaald. Doe ik nooit lang mee, ben ongelooflijke knoeierd en krijg ze dan niet meer schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 @ Rapi: bij je Instellingen kun je de tijdzone instellen naar de zomertijd. Is dat wat?? En ja inderdaad, zonen moeten veeeeeeel zelfstandiger worden. Iets wat ik als moeder niet goed heb gedaan... Naja, kan erger. Batterijtje 8 euro?? Wel duur. Heeeee...ik heb een waarschuwingspunt minder, fijn!!!! En ook maar even bedenken wat we gaan eten. NooitGenoeg en ik doen aan een koolhydraatarm dieet, dat zit wel goed. Ook nog even bedenken wat ik voor de andere vier ga maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 @ Suikertje: azijn of blokje huishoudzeep, lekker ouderwets, maar ik krijg er alles mee schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hoi Nancy, heb niet zoveel met die ... dieeten, volgens mij is het meer je eetgedrag aanpassen. Het probleem daarbij is dat je het voor de rest van je leven doet en niet voor even. Is dus net als met niet drinken, ook niet voor even. Gedrag aanpassen.Pfff, hoor mezelf eens praten, weet wel hoe het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Heb net bij instellingen het volgende ingesteld.; Mijn tijdzone is momenteel zomertijd. Heeft niks geholpen! Suiker, heb wel een foon (mobiel), maar vergeet hem altijd mee te nemen. Bovendien, mogen we geen mobiel op zak hebben tijdens ons werk, en terecht vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Net een, mega,mega,maaltijdsalade op. Waarom moet ik toch altijd zo overdrijven , Kopje gemberthee drinken nu, Goed voor de spijsvertering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Op mijn laptop ook tijd verandert, helpt ook niet, ligt dus niet aan mij. rapilos, begrijp dat je geen mobiel op werk mag hebben, wel veel geld idd voor een batterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ach ja, maar dan kan ik ook wel weer een jaar voorruit met mijn horloge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goeie avond lieve mensen. Ik zit ook niet lekker in m'n hummetje. Moe en wat verdrietig. Weet niet waar het vandaan komt dus dan ga je maar raden. Weet wel dat ik de laatste tijd weer meer bezig ben met m'n manneke en er komen weer veel herinneringen. Dat kan komen door de verkoop van het huis. Dus laat ik het maar gewoon gebeuren en houd het niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Let's dance, tadam tadadadadam, tatatatatata.....lijkt dit op de sirtaki, kom luitjes inhaken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ach Bolletje laat het maar over je heen komen, je kunt het toch niet tegenhouden, ken die gevoelens, over wat einmal war en nooit meer terugkomt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Doe ik ook hoor Eline, ik mag toch niet klagen over mijn emotionele leven. Voel me bijna ltijd wel erg goed. Ja en in het voor en najaar voel ik me vaak niet lo optimaal, dat ligt gewoon aan het jaargetijde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ach Bollie, Wat jammer nou voor je. Je bent altijd zo vrolijk. Even een bloemetje om je op te fleuren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Bollie dat het maar gauw zomer mag worden en ondertussen sta ik hier als een malloot te swingen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Oh wat naar Bolletje. Zeker het verdrietige gevoel. Kan het inderdaad met de verkoop te maken hebben? Ik ben nog niet zo op de hoogte....Maar kan me voorstellen dat er heeeeeeeeeel veel herinneringen in het huis liggen. Dat roep natuurlijk emotie op. Laat de waterlanders maar komen hoor! Moet er toch uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 ik doe mee op balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Dank je wel voor de bloemen Rapi. Lekker blijven swingen Eline en genieten van het dansen. altijd goed. Doe ik zeker Lotje, ik kan alleen heel moeilijk huilen over zulk soort dingen. Moet ik mezelf erg zielig voelen, dan lukt het wel. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden