VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 yep!!!!!!!! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Yep!!!! Roses!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Nieuwe muis gekocht vanmiddag, maar hij doet niets, krijg hem niet aan de praat Gelukkig zijn er wel ergere dingen, maar het zit me toch dwars.. Wel leuk geslaagd in het 2e hands winkeltje, kleding voor maar 2 euro en m'n brilletje is ook weer gemaakt! Al met al best wel weer blij met mezelf Moest gelijk aan een stuk kaas denken...wil ook nog weleens helpen......flauw...maar ik moet wel lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 See ya!!! Mooie mensen! Kus1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hut... Jij zegt wat k al bijna niet durfde zeggen... hihi ook ik dacht gelijk aan kaas... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hutje... ge beweegt u op mijn humorniveau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Gaat er overigens nog iemand naar The Lau? Dan zal ik even zwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Maar ik ga ook bedje opzoeken... Nu ik al bijna "naar de vijftig" toe ga (jaja 47 is "naar de vijftig pfffffffffffffffff) wet ik uit ervaring dat voor mij vooral slaaptekort funest is.... Dussssssssssssss............ Donna let them bed bugs get ya... Slaap lekker en tot snel weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Dag Nien en Mai!!!! Slaap lekkersszźzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Amai 't jeugdig gewweld is weer weg zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Hier gaat er ook 1 de luikjes dicht doen... Ik zeg truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Truste Huttula, ik ga ook te bedde. Doeg allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Wijfie, mijn kater wil je muis wel even "helpen" hoor! Ik zie Ineke! Hoi Ineke, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Ik ga ook een poging wagen om te slapen. Wie weet......ga in elk geval rustig liggen.... Truste@all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Chapeau Ietje!! Helemaal toppie gedaan! Morgen weer zo'n dag voor jou. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Nou iedereen doet hier slaappogingen. Ik ga voor de echte. huttula en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Welterusten allemaal! Tot morgen. Ik ga er ook in met een boek..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Grappig....Het is 0.09 uur en als ik het terug lees op het forum is dit bericht (zoals andere op mijn laptop) om 23.09 geplaatst. Ha lig ik er een uurtje eerder in. Ik hou nog tijd over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Tis nog vroeg..dus ik zeg heel zachtje mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 (bewerkt) 29 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden