Spring naar bijdragen

Zondag 27 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Is ook niet makkelijk Jen... Gaat mij ook nog steeds niet makkelijk af...

Ik weet wel wat niet helpend is voor mijzelf wanneer ik mij zo belabberd voel en dat is zwelgen in medelijden...

Vandaar dat ik, ook al heb ik daar helemaal geen puf of zin in, mijzelf toch in de benen hijs en wat ga doen...

Soms zelfs actie wat ik verafgrijs zoals strijken bv.

Dat is wat voor mij werkt, maar dat kan voor jou natuurlijk anders zijn...

Kwestie van onderzoeken en uitproberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net wakker van de day after Koningsdag. Op de nacht ervoor uitgeweest op Nieuwmarkt en Noordermarkt (Amsterdam) met een vriend die ik ruim een jaar niet gezien had. Hij stuurde me een fb bericht. De nacht ervoor lag ik om 2.30 op bed en gisteren was ik rond 20.00 thuis. Hele dag door de stad gestruind. NIET gedronken! Vriend was de enige uit mijn kennissenkring die eigenlijk nooit drinkt. Hij vroeg het me zelfs netjes omdat ik hem mijn punt met alcohol eigenlijk niet hoef uit te leggen (hij heeft me zo vaak stom dronken gezien terwijl hij nuchter was) Wel geblowed maar gewoon 2 op een avond.

Toch wil ik er binnekort mee stoppen met dat geblow....op me inpraten heeft geen zin, ik moet het eerst zelf zat worden en de knop omzetten. Dat gebeurd binnekort wel......

Niet drinken terwijl drank overal was in de stad, daar ben ik best trots op. Had heel veel trekmomenten. Gelukkig was ik met die niet drinkende vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het koud al is het hier 20 graden. Ik ga een warme douche nemen.

 

Mijn moeder zou eerst komen deze week. Maar dat gaat gelukkig niet door. Ze staat te wankel op haar benen. Nu ga ik donderdag tot zaterdag naar haar toe. Zie ik ook altijd wat tegen op. Maar ja, het moet toch af en toe. En ik ben al blij dat ze niet hier komt.

 

Nu een hete douche.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de pakken neer zitten...wachten op de volgende dag....word je zo moedeloos...en vervolgens is die dag gekomen en die gaat um ook niet worden

Das toch geen prettig vooruitzicht

Soms moet je voor jezelf een aantal afspraken per dag maken om in de benen te moeten

Om weer zin te krijgen...net als ne dat leesclupje...afspraak staat en jij gaat erheen

En als je terug bent van je leesclub weet je zeker dat je een beter gevoel hebt gekregen als voorheen

JEN KOM OP DIE CIRKEL UIT..je bent het waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo zie je hanneke, elk nadeel hep sijn foordeel.

 

Erik, goed gedaan joh

en de volgende stap

zit er ook aan te komen

ik noem dat een aanloop nemen

en dan moet je soms ff een paar stappen terug

zelfs babies doen dat

oei ik groei was mijn lijfboek destijds

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag inderdaad regel volgens de voorspelling. Mag de pret niet drukken. Lekker effies het bos in, lezen, puzzelen, beetje werken (als ik zin heb). Straks even naar de koopzondag....Voor degene die moeilijk in de benen / van de bank af kunnen...Zet um op! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen (nog net dan he ;) )!

 

Ik heb 10 uur geslapen en behoudens twee korte stops aan een stuk door. Heerlijk.

Nadeel van vroeger naar bed en lang slapen is, dat het veel tijd vraagt om jullie weer bij te lezen.

 

Lotus! Leuk je hier te zien vandaag. Ondanks de regen zit de stemming er goed in daar, zo te lezen. :rose:

 

Blondie goed bezig, ook als de stemming even wat minder is. Mooi om je te lezen zo. :rose:

 

Jen, je weet het he? De kieteldood I.p.v. Een schop, als je niet oplet. Kom op hoor!

 

Erik, fijn dat je er weer bent. Goed gedaan gisteren. Verder (….) heeft geen zin; maar ik vergeet dat niet.

 

Jane, heb je je toetsenbord nu uitgeklopt en met de stofzuiger behandeld?  

Ik raak weleens tekst kwijt omdat ik met mijn handpalmen kennelijk bepaalde toetsen aanraak.

Ik ben niet zo'n nette typer.

 

Dagpact:

RUNNER

MijnGerrit

 

Be good all!

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen (nog net),

Heb er al een hele ochtend opzitten.

Net vakantie geboekt (juni) in Oostenrijk,

Lekker om wat naar uit te kijken.

Mag zo lekker gaan werken om 12.30,

Dus maar even omkleden zo.

 

Goed Erik, dat je niets gedronken hebt gisteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij regent het al een hele tijd, Suiker.

Maar ik ga zo wel mijn stukje hardlopen; dan maar nat. Koud is het gelukkig niet.

 

Rapi fijne werkdag toegewenst. Vakantie geboekt, leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag  :sun:

 

Over die verdwenen teksten: ik heb op mijn laptop het touchpad uitgezet, werk liever met de muis. Maar soms zet dochter die wel weer op actief en als ik dan typ en met de handpalm erover heen beweeg, staat de cursor opeens ergens anders en ben ik ook wel eens teksten kwijt. Misschien is dit bij jullie ook zo?

 

Verder hier niet zo veel bijzonders. Wel een enorm trekmoment gehad gister. Was klaar met in de tuin werken om ( de magische ) 5 uur en bedacht me dat ik zin had om gezellig op de bank te duiken met een hapje en een drankje = wijn. Zo situatie-gebonden, zo'n gewoonte geweest de laatste jaren blijkbaar.Heb me erover heen gezet en s avonds was ik ook al weer blij dat ik dat gedaan heb. Het staatje van Dylan over de percentage mbt het drankgebruik op koningsdag nog even teruggekeken. En toen besefte ik dat ik gewoon tot de 47% hoor die lekker nuchter die dag doorkwam en dat ik echt niet hoeft te verantwoorden waarom ik niet drink. 

 

Vanmorgen al twee emmers onkruid tussen het grint in de voortuin getrokken. Ben er helemaal klaar mee, bahbahbah. Moet maar wat anders op verzonnen worden...ga hier en daar maar eens stekjes van vaste planten bietsen (nee, geen tabaksplanten  :P ) en de tuin volgooien zodat er geen ruimte meer is voor onkruid. 

En nu mag ik mijn man vereren met mijn hulp: de palen staan dus nu kunnen de planken van de schutting vastgeschroefd worden...yoehoeee, nu wordt het al eens wat!

 

Suiker, we wonen wel in de mooiste hondenuitlaatprovincie van Nederland he  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...