bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Dat is het nadeel van een man die ziek is, de kans dat je "mee gesleept"wordt is groot. Ikzelf ben daar altijd heel alert op geweest, en zoveel mogelijk m'n eigen gang gegaan, m'n hobby's blijven doen. Vooral dingen die ik leuk vond, want als het aan mijn manneke had gelegen had ik de hele dag bij hem gezeten en maar praten over zijn ellende en rot gevoelens. Dan kan verveling heel gauw toe slaan en een dip ligt dan ook op de loer. Kom maar een paar daagjes hier als m'n keuken klaar is, dan ben je er ff uit. Veel beter voor je. Er zijn ook uitstapjes speciaal voor mantelzorgers, want je mag eigenlijk maar 8 uur per week, maximaal 3 mnd. mantelzorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mijn man is niet ziek..toch zit hij meestal binnen.tv .pc Best negatieve man.somber..depressief Eigenlijk best jammer..we zouden best veel dingen samen kunnen doen Kan 2 dingen doen of ik ga ook erbij zitten en worden met ze beiden somber doet mij meer goed Beetje dubbel gevoel Je wilt hem niet alleen laten..maar ja jij hebt ook recht op leven Of ik ga alleen en maar zien wat het brengt Het laatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Het laatste zal je meer genoegdoening geven Jen laat je niet meetrekken..denk aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Pfff, weet niet of ik er voor mezelf goed aan doe om op je te reageren huttula. Is wel een hele stap die je dan zet en je kan ook niet in andermans huisje kijken. Misschien heb je wel gelijk, maar weet het niet, andere oplossing misschien ook mogelijk. Heb poging gedaan, maar ben niet aangewezen persoon na 2 mislukte huwelijken om hierop te reageren vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Tja Bolletje, ik weet niet of ik mijn man nog ziek kan noemen. Hij beweert alvast van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jen, jij zou je man moeten kennen onderhand. Maar je kan wel je eigen keuzes maken en daarmee bedoel ik, dingen zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Avond Als dit maar goed komt... Ook naar de stad geweest Bulten energie opeens Nou nee, eigenlijk moe Maar na maanden bankhangen Vanzelf weer in beweging Omdat het zo voelt We zullen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Suiker nog wakker! Goed bezig man, negen uur ga je halen! Ik heb zojuist een uur gewandeld. 't Piept, gilt en huppelt in een bruin-geel pyamaatje door het bos. Rara? Jonge wilde zwijntjes! Misschien een week oud. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Flauw dat je oplossing geeft direct MijnGerrit, nu kan ik slapen, weet het toch al Nee kijk nog naar docu over patagonie, mijn broer wordt morgen 50 en is daar geweest. Blijf nog even wakker tot 9 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Zoiets: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 'k Moest het opzoeken Suiker, Patagonie. Lijkt me prachtig om daar geweest te zijn. Zelf ben ik niet zo'n reiziger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik ga me toch echt nu afmelden, nog even naar buiten met hondje. Voor iedereen die het nodig heeft sterkte, En ook voor iedereen fijne avond Dank iedereen die me dag heeft doorgeholpen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Welterusten Suiker, goed gedaan weer! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Als de avond valt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Soms heb je een schop nodig Die kun je het best zelf geven ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Begrijp je heel goed letje, Nu echt liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 klopt wijfie, ik denk ook vaak aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Yep. Kennelijk laat je dat toe Stap uit je comfortzone Zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Gezellige en zonnige Koningsdag gevierd hier. Slaap lekker allemaal. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Eigen belang voorop Als het dan andersom ook is Klaar. Delen//samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik ken dat probleem eigenlijk niet zo. Ik laat mensen niet snel dicchtbij komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Beste mensen, Ik meld mezelf af, droog, na een mooie dag. Welterusten iedereen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Allez wel op een vage manier, anomiem, ma nie echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Heb ik ook moeite mee Zodra het dichtbij komt Begint het geknaag weer Tegenwoordig let ik op 26 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hey Nancy, goeie dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden