Yvonne Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ik zal zo even de tafel dekken, tis tenslotte voor het eerst Koningsdag. Hier is het windstil lijkt het. Nog geen zonnetje, maar ook geen regen. Ik hoop voor al die mensen die veel werk hebben gestoken in de voorbereidingen voor vandaag dat het een mooie dag wordt. Vind het altijd zo sneu als het de hele dag giet dan.... 26 april 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen Yvonne Bedankt voor de koffie. Zie hier al mensen met spullen, denk veelal rotzooi, naar vrijmarkt vertrekken. Aan mij niet besteed. Fijne koningsdag gewenst voor een ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen Suiker. Ook niet echt aan mij besteed hoor Suiker. Ik ga zo lekker vroeg mijn boodschappen doen en dan genieten van een vrije dag, lekker thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 En ook de tafel inmiddels gedekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Winkel is hier vandaag dicht in dorp, voor mij ook rustig dagje. Volgens mij ligt iedereen nog op 1 oor, wat een rust hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Koningsdag of niet ik blijf nuchter vandaag. Dat is toch het aller voornaamste. Iedereen een hele goede dag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jij ook een heel fijne dag Hanneke... Ja Suiker... wat een luilakken he? Missen ze mooi wel het mooiste stukje van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen Hanneke, ik doe met je mee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Dan ben ik alvast niet alleen Suikertje. Gezellig. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen beste mensen, Was raar vroeg wakker vanochtend, Volgens de weegschaal 300 gram aangekomen. Echt niet leuk, doe zo mijn best, van de week ook vaak daaronder gezeten. Enfin, kan niet meer dan mijn best doen he, Fijne Koningsdag trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen rapilos, je bent iig goed gemotiveerd en laat je door 1 tegenvaller niet demotiveren. Jij ook een fijne koningsdag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ach nee, suikertje, Volgende keer weer beter he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Speciale koningsgroet op deze dag voor Aicha en Agnieta Las draadje van gisteravond, Maxi, welkom hier, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goeie morgen mensen, het wordt een hele mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen bolletje Ja jij bent helemaal in je element met de markt vandaag. Is het misschien geen idee om met je eigen "bruikbaar" spul op de markt te gaan staan ipv zelf weer van alles mee te nemen Veel plezier hoor bolletje, ik gun het je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen allemaal. Bedankt voor het welkom suikertje. Het is weer ochtend. Het zonnetje schijnt. Dan voel ik me toch weer beter. Ik ga er weer voor vandaag! Iedereen die gisterenavond naar me heeft "geluisterd" , dank je wel!!! Heeft me goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Goede morgen iedereen! Bij deze ook iedereen een fijne en droge koningsdag gewenst. Voor mij word het werken op Zandvoort om voor morgen weer een mooie baan te hebben voor de dragraces aldaar. Gelijk maar even een up-date aangezien ik momenteel niet veel op de site kom.. Sta nog steeds netjes droog . Heb eindelijk een eigen woning aangeboden gekregen, en ga dinsdag als het goed is de sleutels in ontvangst nemen!! 5 Mei dus naar de skuul op texel, en daar beginnen aan wat hopenlijk mijn laatste therapie word om mijn (drank) problemen onder de knie te krijgen. Heb er echt zin in! Komt natuurlijk ook dat Texel een mooie plek is vooral nu het mooie weer eraan komt. Momenteel dus echt een hoop regelzaken omtrent het nieuwe huis en tijdelijke verhuizing naar Texel. Mvg Mark 26 april 2014 bewerkt door mark Antoinnette en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hahaha goeie morgen grote broer. ja dat heb ik vaak gedaan, ook op kunstmarkten. Dat was erg leuk, mensen geven geld voor jouw schilderijen en dat geeft zo'n fijn gevoel. maar ik heb geen auto meer en om alles op m'n fiets mee te nemen is ook weer zo wat. Goeie morgen Maxi en welkom. Ik heb de draad van gisteren even door gelezen en zag dat je veel dingen alleen gedaan hebt. Op zich helemaal niet verkeerd maar als je het gevoel krijgt eenzaam te zijn in je strijd tegen de alc. is dat niet zo fijn. Ikzelf heb erg veel aan het forum en hoewel ik nu bijna vier en een half jaar helemaal droog sta, zou ik het forum nog niet kunnen missen. Er gebeurd zo veel hier en ik kan zoveel delen. Jou gaat het ook lukken als je maar hier blijft, De ene strijd duurt wat langer dan de andere, maar is daarom niet minder effectief. Las dat je soms wat moeite hebt met je kindje. Ja een kindje heeft juist zoveel regelmaat nodig, en het gevoel van veiligheid bij de ouders. Als je drinkt, ook al denk je dat je kindje dat niet voelt, raakt het uit balans en is helemaal op zichzelf aangewezen. Het is juist zo belangrijk dat het kindje in rust en regelmaat opgroeit, wat het kindje verder ook nog mankeert misschien. Houd je maar vast aan het idee dat het jou ook gaar lukken en richt je daar op, en kom veel hier en deel. Heel veel succes in je strijd en..... we doen het samen hier oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik ben je kleine broertje he bolletje Wijfie, veel plezier met je optreden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mogge Hier best lekker geslapen Straks op het fietsje kijken of er nog wat speciaals is wat mijn aandacht trekt. Waar het minder druk is het beter vertoeven zegt mijn gevoel Maar nu eerst het lekkerste bakkie van de dag..koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mark, Geweldig joh, wat ga je goed! Altijd fijn om te horen, en je hebt nu mooie vooruitzichten ook he! Heel veel succes met alles, Ook Maxi uiteraard van harte welkom, Bollie, Veel plezier vandaag, Jammer dat je niet alles op de fiets mee kan nemen, Is er niemand die je spulletjes even wil rijden?, Dan zou je leuk, zelf wat kunnen verkopen. Hoe dan ook ,geniet ervan zou ik zeggen. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedemorgen huttula Veel plezier vandaag. Denk wel dat het overal druk is, Hoop dat je wat beter in je vel zit dan gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 En iedereen een fijne dag of koningsdag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 goedemorgen, heerlijk zonnetje hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hier ook prachtig weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden