Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Morgen is een gevaarlijk dag voor meerdere frummers. Ik maak een plan voor zulke dagen of gebeurtenissen en daar houd ik me aan. Morgenochtend ga ik wel naar de kleedjesmarkt, zoals we dat hier noemen. Boeken zoeken en misschien wat andere dingen. Na een paar uurtjes heb ik het dan wel gezien, dus tegen de tijd dat mensen echt aan de drank gaan, zit ik lekker weer thuis. Verder is me opgevallen, bij een paar " borrels" en op de sportvereniging, dat als ik de eerste paar consumpties heb afgeslagen, ik aan de drinkers heel duidelijk ga zien, waarom ik dat niet meer wil. Ik wens jullie succes morgen en ook plezier natuurlijk! Bolletje, voor jou is zo'n aanhanger voor achter de fiets misschien iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik heb een zalige dag gehad volleybal, verjaardag met heerlijke taart, daarna naar het strand en met nog 2 maatje gebald en in zee geweest (brrrrr, maar ja hoge nood he), lekker liggen kletsen en na afloop koffie en patat op een terras in de duinen bij de watertoren. Echt een vakantiedag die niet lang genoeg kan duren. Net voor de regen thuis en straks The Godfather kijken. pré pensioen lekker veel niks doen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Lekker Jane, Over ruim 7 jaar, hoop ik ook zover te zijn. Zucht.. Dan er nu maar wat van maken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Heb in elk geval, lekkere oranjetompousen voor mezelf gekocht. Eentje eten, rest in de vriezer laten, en een beschuitje minder in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 oh, ik dacht 3 km joggen hier staan nog 2 cheese taartjes in de koelkast die dochter gisteren maakte (van de 14!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 oh, ho 2 van de 14!!!, Die moeten lekker geweest zijn! Ja, 3 km. joggen, zou eigenlijk beter zijn he, maar een beschuitje minder een stuk gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 je bedoelt 5 i.p.v. 6? ja zo kan ik het ook. Ik zag net nog 3 taartjes staan valt weer mee, hmmmmmmmmmmm nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik meld me droog af... moet morgen om 5 uur op... zal niet meevallen. Goedenacht allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Welterusten Runner, goeie dag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 En goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik ook Akelei. Waarschijnlijk kan ik het net zo hebben als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 pfff wat een ellende die ribben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Akelei, ik stroopwafels en van die mini chocolade bars (merken noemen mag denk ik niet). Binnenkort moet ik dat toch echt aanpakken. Heb je ook last van je ribben als je wandelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Akelei, dan kun je inderdaad je energie moeilijk kwijt. En heb je dus twee aanleidingen om je vervelend te voelen. Ik hoop dat het snel minder wordt met de pijn. Kun je wel een beetje slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Als een groot rietje dan ... Hier is het onweer ook net begonnen. Mijn kater trekt zich daar niets van aan. Slaapt gewoon verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Welterusten Akelei. Tot morgen. Goede wandeling. Kalm aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik meld mij ook af, droog. Welterusten voor wie dit nog leest; tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Werk zit er weer op...voel me afgemat...geeft niet, voelt wel goed Luiken dicht en rust Sweet dreams allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Iedereen weg hier en naar bed? Heb behoefte aan een praatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ben nog wakker maxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Hoi. Wat fijn dat je reageert. Het lukt hier gewoon niet. Ben al maanden bezig om te ontworstelen aan het alcoholprobleem. Maar het lukt me gewoon niet. Volgende week heb ik een afspraak staan bij de psycholoog. De eerste afspraak. Ben eerlijk geweest bij de huisarts en heb me door laten verwijzen. Ik gebruik alcohol als verdoving/zelfmedicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Dan heb je er goed aangedaan om hulp te zoeken. Ik ken het gevoel dat je graag er van af wil maar niet kunt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ja, maar ik moet het toch zelf doen. Het voelt zo als falen. Ik wil zo graag maar het lukt me niet. Die eerste laten staan....het lukt me niet. Ik drink om rust in mijn hoofd te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Hoi Maxi, Ben je al die tijd in je eentje aan het worstelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Wijfie Goed gedaan; hou dat vast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden