Spring naar bijdragen

Donderdag 24 April 2014

Aanbevolen berichten

heb ik eindelijk de belastingman

aan de tel. gehad, helemaal klaar

en wil het form. verzenden geeft

het programma tot 3 x toe aan dat

gebr.naam en wachtw. niet kloppen.

pffffffffff heb ik weer.

gelukkig mag ik over n kwartier weer

proberen. Maar ja, wat ik opgeschreven

heb, dat verandert niet natuurlijk, dus een van de

eerdere codes maar eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter had ineens zooo'n zin in cheese cake

en aangezien ik zelden taart maak, mocht ze zelf

naar de winkel en helemaal zelf maken. Ik zei nog, :blush:

doe maar de helft, we zijn maar met 2 mensen,

en dan kun je later eens de andere helft maken.

Keek ik net in de koelkast: stonden er 14 mini taartjes!!

nu nog 12 dus :blush: :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers. Ik heb hele goedkope noedels gegeten met wok groenten en vlees. Was denk ik voor zo'n e3,-- helemaal klaar. De rest vries ik in voor volgende week als ik een week geen keuken meer heb.

Wijfie ik zou niet meer zonder dieren kunnen, ik krijg ook al voel ik me een dag niet zo toppie,bijna altijd goeie zin van m'n dieren.

Ollie die me s'ochtends altijd, soms tot vervelends toe, "goeie morgen" wenst en vraagt "Goed geslapen? En nog gesnurkt"? M'n hondjes waar ik voor uit moet want ze moeten plassen enz. En even laten horen aan de buurt dat ze hier de baas zijn, de katten die kopjes geven in de hoop dat ze deze keer wel lekker eten krijgen :P De vissen in de vijver die al wachten op hun voer, ik heb mijn verplichtingen naar m'n dieren, dus ik moet m'n bed uit ook al heb ik af en toe geen zin om vroeg op te staan. Ze dwingen mij een regelmatig leven te hebben, en ik ben niet alleen.

Waarom neem je nu nog geen hond? Het zou  je toch een hoop afleiding geven en je krijgt een hele hoop liefde terug. Iets wat je nu heel goed kan gebruiken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Wijfie heel goed lieverd, je zal zien dat je opknapt echt. Afé je hebt al ervaring met dieren. En zeker een adoptiehond. Die zal je eeuwig dankbaar zijn. God weet hoe fijn je je dadelijk weer gaat voelen. Ik gun het je zo. :lips:

je moet het toch voor  jezelf prettig maken, je man heeft zo z'n eigen zorgen. En wie weet knapt hij ook wat op met een dier in huis.

Is het een dierenliefhebber?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren iets te druk :-) als nieuweling even moeilijk om te reageren

Hoi Arja,

Ja, ik ervaar als relatieve nieuweling ook regelmatig de achterstand in historie, die wij hebben.

Gewoon even in de standby op zulke momenten dan maar en later nog eens proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie als het een grote hond is dan moet je er rekening mee houden dat je er niet zo lang plezier van hebt dan wanneer hij wat jonger is. Een grote hond, herder, labrador, G. Retriever, enz. worden meestal zo tussen de 12-14 jaar oud, uitzonderingen daar gelaten hé?

Ikzelf zou dan meer kiezen voor een hond van zo'n anderhalf of twee jaar.

Ook moet je rekening houden met wat voor 'n hond je binnen haalt, meestal hebben ze toch een verleden.

Ikzelf zou als ik zou kunnen, zoeken naar een hond waarvan het baasje b.v. is overleden. Deze dieren zijn niet gedumpt om een andere reden, b.v. angstbijters of honden die kinderen aanvallen.

Maar tegen de tijd dat je serieus na gaat denken, moet je het hier nog maar eens plaatsen, er zitten hier genoeg mensen waaronder zeker Sowhat, die je goed advies kunnen geven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook buikje vol gegeten bij de wok.

Net nog effe gaan wandelen met de hond om dat overvolle gevoel kwijt te raken...

Eet toch altijd meer als dat ik eigenlijk op kan...

Zelfs met eten overmatig, vooral met uit eten, kan dan ook maar moeizaam stoppen want wil alles proberen. ;-)

Duik hier mn mandje nu in... Vannacht om 2 uur dochter weer ophalen van schoolreis... Pfff...

Gelukkig morgen vrij, uitslapen! Voor zover dat me lukt ;-)

welkom terug VM... Geen zorgen hoor, zit in opstijgende lijn weer.

Voor iedereen een fijne avond en tot morgen, ajuuuu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...