bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ja das toch heel belangrijk Aggie, dat je probeert om fijne dingen te blijven doen, ook al zal dat misschien soms heel moeilijk zijn. Ik ga nu de dieren verzorgen bij de buren en daarna boodschappen doen. Geniet van het meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Voor mij geldt dat niet Agnieta, ik vind het virtuele bepaald niet laagdrempelig en veilig. Kan sowieso heel moeilijk delen, doe het ook bijna nooit, en als ik dat wel eens doe, heb ik daar vaak achteraf spijt van. Ja waarom? Bang om gekwetst te worden? Beoordeeld/veroordeeld te worden?? Ik denk het wel. Nu ik dit zo schrijf vraag ik me af of dit niet een restant van mijn oude ik is die dit opschrijft... Het gaat me namelijk tegenwoordig steeds beter af...hmmmmm...eens even over nadenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Lekker dubbel dit, sorry. Maar je zet me wel aan het denken. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Oh dat was voor Agnieta bedoeld. Ietje, hou vol hoor, lekker hier blijven tot de trek over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Zet de kookwekker op 20 minuten en dan wachten...dan is de trek waarschijnlijk wel weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik kon moeilijk delen...heb het als kind ook niet geleerd Pen en papier waren mijn gemene delers Ook het stoppen heb ik gedaan op pen en papier..omdat ik deze kan vertrouwen Ik vond alleen mezelf terug in pen en papier Geen vertrouwen, geen herkenning, erkenning Ik was alleen..was gestopt en wat nu..hoe nu verder..ben ik wel normaal. Veel vragen waar pen en papier geen antwoord op wisten Ik was gestopt en daar moest ik het mee doen. De paar mensen wwaraan ik wel wat deelde kenden het probleem niet. Totdat ik ging zoeken...hulp ging zoeken...iets waar ik heel slecht in ben Vond het forum..las mee..herkende me in veel opzichten Eigenlijk was ik niet gek..iets wat voor de buitenwereld niet normaal is. Is op het forum normaal. Heb mijn eigen draadje..helemaal voor mezelf...een ander mag ermee doen wat hij ermee wil doen. Ben graag op mijn eigen. Had moeite met de dagdraad..zomaar binnenvallen..eng Nu ik meer vertrouwen heb en op therapie heb geleerd dat ik er mag wezen en dat ik ook aandacht mag vragen en zelfs dat nodig heb om te overleven Kom ik op de dagdraad...mijn ervaring delen..en aandacht te krijgen Delen is helen 2 vliegen in 1 klap En ja makkelijk is het niet de stap naar delen is helen...komt veel gevoel aan te pas Gevoelens die wij zo graag en zoveel mogelijk hebben onderdrukt Dat maakt het zo moeilijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Succes Ietje! Doe voorzichtig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Winkel is nou niet het juiste moment om met trek te vertoeven.. Pluis liever dat gevoel uit wat je nu hebt..je zegt al dat je de laastste tijd niet lekker in je vel zit Een belangrijke...waarom..wat is er aan de hand Als je er voor wegloopt kun je er ook niks aan doen..en zal het blijven sudderen Kom op Ietje, je bent niet van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Alleen de woorden natuurwinkel..te duur..wijn ..en erheen willen zegt al genoeg 3 mensen die je door hebben..alleen jij nog Ietje Wil bijna zeggen sorry dat ik het zeg...maar waarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Die is vast al onderweg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Er hoord er nog 1 in het rijtje thuis Delen...lezen...helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Het voelt wel heel erg rottig dit, ja... Van de week ook al met een andere frummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik kan er ook slecht tegen..3 luisterende oren..en we hebben ook nog zoiets als prive bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Quote: 'als ik wil drinken' Maar dat kan je juist hier bespreekbaar maken, toch?? En desnoods neem je daarna alsnog die beslissing.. Liever niet natuurlijk. Maar misschien vullen we nu wel teveel in en gaat het helemaal goed met Ietje, we wachten af. Ik hoop wel dat ze hoe dan ook hier wel weer even komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Daar ziiten we dan Minder mooie afsluiting maar ja...ik ga nog wat doen..tasje pakken ..thermen Was me een waargenoegen dames..fijne dag nog,maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Veel plezier Huttula!!! Geniet ervan, ik ga binnenkort ook weer, heerlijk. En ja Agnieta, dat willen stoppen maar eigenlijk niet, herken ik. Ai, dat is een hele moeilijke fase! Ach ja, Niwi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Bedankt...ik zou liever in het kind zijn willen blijven hangen Maar ja dat lukt niet meer. Ga nu echt...bah internet en balans..ook iets waar ik nog aan moet werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Zal vast een plekje voor je warm houden Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) Jaaaaa, ik ga het weer proberen Agnieta, ######## Weggehaald wegens evt. herkenbaarheid 23 april 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Oh gelukkig Ietje, ja, we maakten ons zorgen, maar gelukkig voor niets! Goed gedaan, zonder alcohol thuisgekomen, maar wel triggie hoor om met trek naar de winkel te gaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Latersssszzzz En ik ga ook ff wat anders doen, zit weer vastgekleefd aan mijn mobiel. Isniegoenie. Ik ga mijn ieniemienie- vijvertje maar eens schoonmaken. Ziet totaal groen en geen vis meer te bekennen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nog ff, vliegen vind ik niet eng, maar het idee dat ik opgesloten zit, in een situatie zit waarin ik niet uit kan. Geldt dus ook voor ander vervoer, vergaderingen, bruiloften, begrafenissen enz. Maar gaat wel steeds beter. Ooit kom ik er van af, daar geloof ik in. Ik begrijp Suikertje wat dat betreft heel goed. Waar blijt hij trouwens???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dagpact: AgnietaMijnGerritBlondie6173 Ietjefietje RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 En Runner die boft maar, woont in Spanje en kan baclofen gewoon bij de pharmacia kopen, voor bijna niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Wordt baclofen hier niet vergoed dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden