Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Bedankt voor de reacties vanmorgen. Agnieta, veel sterkte vanmiddag, je leest het waarschijnlijk pas vanavond. En wijfie, gewoon opnieuw beginnen Ik ga zo eens even wat eten. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Wijfie, gewoon vertellen natuurlijk, lijkt mij. Niet vertellen schiet ook niet op en jokken is al helemaal niets. Dus goed gedaan. Knap dat je niet alles heb opgedronken; dat zou mij waarschijnlijk wel gebeuren. Ik heb zojuist de vragenlijst ingevuld, die de Mod meldt op Mededelingen AlcoholdebaasKoste een paar minuten en er zaten geen rare vragen bij. Universiteit van Utrecht, meen ik. Studerende jongelui hebben ook iput nodig, toch? Mocht je deze invullen, let dan op vraag vier (meen ik). Je moet daar cijfertjes van 1 t.m. 4 toekennen, maar zodra je de eerste hebt toegekend, veranderen de vragen van positie. Dan lijkt het alsof de vragenlijst zichzelf invult, maar gewoon de volgende doen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 En wijfie; Wat is je voornemen nu? Slaap ze nog even,zal je wel nodig hebben denk ik. Toch weer een zware dag voor je lijkt mij Agnieta En dan morgen de begrafenis nog, Valt allemaal niet mee, lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Het is een dag oud, zit in een washandje op mijn borst en het piept, ra ra wat is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Nee het is geen vogeltje en ook geen muis, volgende hint. Herman van Veen vind hem ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 gillende keukenmeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Alfred Jodocus Quack, jr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) 11 april 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Toch niet die vrouwtjeseend van Agnieta vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) Hoehahaha Sugar. Nee Ger. jij hebt gewonnen. Een heel klein kwakkie. Buurman kwam er mee en kan hem zelf niet houden dus komt de d.a. het kleine ding straks halen. 11 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Gaat ie naar de opvang Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 even met mijn trouwe viervoeter uit. Hij zit al half uur voor balkondeurraam naar buiten te staren, die stakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goeienavond. Ik heb vandaag redelijk wat werk verzet, doet deugd. Verder voel ik me een beetje onbestemd. Beetje droevig eigenlijk, maar niet op een erge manier. Weemoedig misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ja Ger. We hebben een vrouw in de opvang die twee eenden heeft zitten met jongen. Daar gaat ze naar toe. Ik ben blij want ik heb niets in huis om zo'n ukkie goed op te vangen. En mijn kater loopt er van weg als ie haar hoort piepen dus een goeie vader is dat ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Hoi Jen, iets lekkers nemen vanavond, leuke afleiding zoeken. Hoop dat je je snel weer opgewekt voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 En zo is het alweer avond geworden. Net even bij dochter langs gewipt. Ze was aan het koken. Zag op het aanrecht een glas wijn staan, waar ze af en toe een slokje uit nam.. Heb uiteraard niets gezegd Wie ben ik om daar wat van te zeggen. Maar toch een lichtelijk ongerust gevoel. Vroeger dronk ze zelden of nooit, en al helemaal niet tijdens het koken. Zo is het er bij mij ook ingeslopen. Wijfie, Je voornemens klinken super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Kan me voorstellen Rapilos dat dit gezien je verleden en hoe je zelf bent begonnen confronterend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ja Gerrit, Ze weet dat ik af en toe problemen heb met drank. Maar misschien denkt ze dat dat nu "over "is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 ik lijk niet op een paard Wijfie ik denk dat je Sowhat bedoelt die vroeg je wel wat hinnik hinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Mag vanavond van mezelf, of eigenlijk moet, langer opblijven. Wil in weekend niet voor 7 uur nest uit. Straks touch of frost kijken. Iemand nog leuke plannen voor dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ik heb het weekend dienst en ik weet niet of het leuk is Sugar. Er zijn bij ons erg veel spanningen en iedereen schijnt erg sjaggie te zijn maar een geluk, ik rijd met m'n vaste maatje en als we niets te doen hebben gaan we naar zijn honden ( 3 New Foundlanders ). Gelukkig zijn we dan bijna nooit op de basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ik heb geen speciale plannen voor het weekend Suiker. Beetje rommelen in huis. Ik hoop dat het zonnetje net zo lekker schijnt als vandaag... dan ga ik ook wat rommelen in de tuin. En lekker met een boek even een andere wereld in duiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Moet het hele weekeinde werken. Blheee, ben me geestelijk al aan het voorbereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ha,ha Gerrit, Ja hoor, je hebt ook helemaal gelijk, al moet ik eerlijk zeggen dat mijn hart toch het meest bij de thuiszorg ligt. Maar goed,eerst mijn diploma maar eens halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Jen, weemoedigheid vind ik wel een mooie gemoedstoestand. Zonder weemoed geen mooie gedichten, melancholieke muziek, mijmerend terugkijken met een beetje pijn en waardering, terwijl je weet wat geweest is is voorbij. Met zulke dingen associeer ik het en dat mag er best zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden