Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hoe gaat het Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 die koop ik zelf wel leeg dat soort winkeltjes gerrit ik ben nu met pré-pensioen lekker veel niets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 h jee nog ff en we hebben er weer een meetingganger bij gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 We gaan het zien Jane. Zo is het ook goed hoor. Ik merk dat ik regelmatig niet in de gaten heb, dat er een nieuwe bladzijde start. Mijn vrouw is ook altijd bezig met tweedehands spul; dan moet ik raden wat iets gekost heeft. Nu weet ik zo langzamerhand wel wat de dingen kosten. Voor mannen is daar minder keus. Ik draag mijn spullen vaak tot ze letterlijk uit elkaar vallen. Eerst werk, dan thuis, dan klussen / sporten, dan poetsdoek. En mijn maat hebben ze bijna nooit in die winkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 is het zoo erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 He Aggie, Nou dat weer! Sterkte ermee. Ook dit kost weer energie denk ik. Je krijgt daar toch altijd weer een knauw van, van zulke dingen. Hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Nee hoor Jane, het is niet zo erg. Armen en benen zijn wat lang uitgevallen, dus altijd even zoeken voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Nou, dat gaat niet meer wat worden met AZ zie ik. Hier maar eens kijken dan. He getsie Agnieta. Ken dat wel van vroeger die geur. Vergeet je nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Agnieta, gecondoleerd, wat een vreselijk eenzaam einde zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Welterusten Aggie, ik hoop dat je goed slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Welterusten dan maar. Met mij (én de kleine Dylan) gaat het overigens prima hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 en met belastingman ook alles goed? Ik kreeg m niet te pakken dus vast wel :) Vorig jaar kreeg ik nog wel iemand aan de lijn, dit jaar kwam ik dus niet door dat bandje heen Dylan, zou ik te ongeduldig zijn geweest? 2 x geprobeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Wat verdrietig Agnieta. Ik wens je een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Jane, ik zou het als Akelei doen als je er zelf niet uitkomt. Een collega van mij doet het ook. Het hoeft niet veel te kosten. Hij heeft iemand die vraagt er 60 euro voor. Wit. Is ie een avond samen met hem bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Beste mensen, Fijn dat de kleine goed gaat Dylan! Opa ... 't is wat. En zoveel schelen we niet. Ook ik ga afsluiten (droog) en mijn hoofd weer leeg maken. Goede nacht iedereen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 oh dat is te doen Jaap Mijn zus betaalde ettelijke honderden euro's en mijn jaar was erg ingewikkeld dus ik ben er ook wat huiverig voor. Maar de ANBO kan ik ook lid van worden, alleen weet ik niet of die oudjes misschien ook alleen de simpele aangiftes doen. Het vervelende is dat ik niet in digid kom steeds dus ik kan niet zien wat er al voor me is ingevuld. Anders kan ik het me misschien makkelijker maken dan ik me nu realisser. Jij hebt ook nogal wat aan de kop he, las ik van de week de stemming zal niet vrolijk zijn op je werk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Ja, maar ach ik ben al over het punt heen dat het me heel erg aangrijpt. En ik heb een optie om 1 dag per week door te werken en ik ben in gesprek met een bedrijf waar we mee samenwerken. Eigenlijk wil ik namelijk gewoon gedag kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Maar zoals ik al zei elders, vandaag maak ik geen keuzes meer, op de automatische piloot klim ik de trap op en val in bed. Welterusten, goedenavond Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 misschien kijk je hier dan later op terug en ben je blij dat je er weg bent. ik ga ook de afvoerput is verstopt even dochter helpen slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Ik voel me een beetje triest wat betreft dit forum omdat Kirky een ban kreeg. Ik stond erbij en ik keek ernaar. Dit is niet bedoeld als kritiek op de moderators, gewoon een omschrijving van mijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 'k ga slapen, dat is het beste nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 helemaal mee eens jen en ik begrijp ook je machteloosheid er gebeurt iets wat niet teruggedraaid kan worden. Misschien troost het om te weten dat je nog wel gelezen kunt worden hier ook door Alcatraz-gasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Dank jullie Agnieta en Jane. Fijn om lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden