Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Vanmiddag tijd geslapen bol, neem medicatie wat later. Wil eigenlijk dolgraag om 20.45 atletico-barca (voetbal) zien. Weet niet of het lukt, maar doe mijn best. Morgenochtend komt hier weer hulpverleenster, kan ze even mee boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goh joh das wel fijn dat je hulp krijgt. Hoelang slik je n u die medicatie? Want het kan ook zijn dat het de eerste 14 dagen hard aanslaat en daarna toch wat beter wordt. Ik weet niet of ze dat tegen je gezegd hebben, maar anders zou je eens kunnen kijken bij google. Als je de naam van de medicatie intypt en dan de klachten leest staat het er misschien wel bij, en ook of de kans erin zit dat het voorbij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Ja, bolletje, weet ik en hebben ze ook gezegd, slik het al langer en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik er erg moe van word. Klinkt misschien raar voor mensen die niet hetzelfde voelen als ik, maar ben vaak zo blij dat ik kan slapen. Als ik slaap heb ik even rust en als ik te lang wakker ben, dan loopt mijn hoofd helemaal vol. Maar dit is natuurlijk geen oplossing, daarom as maandag naar psychiater en dagelijks oefenen om uit dit patroon te komen. In het verleden en nu nog soms kwam ik alleen deur uit nadat ik wat had gedronken, vanmiddag paar pakken limoendrank gekocht bij enige winkel waar ik kom, 50 meter hier vandaan. pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Met limoendrank bedoel ik yoghurtdrinken voor de goede orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Zou het met oefenen dan makkelijker voor je worden om naar buiten te gaan Sugar? Ja als je jaren alleen buiten kwam met drank op kan ik me voorstellen dat dat nu toch de nodige angsten geeft. Slik je ook iets tegen die angst? En heb je die psych. allang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Sorry bolletje en bedoel het niet verkeerd, maar wil nu even iets anders aan mijn hoofd. Reageer denk ik morgenochtend wel, maar slik idd venlafaxine tegen mijn angsten. Nogmaals, ik waardeer je belangstelling, en weet dat ik er zelf ook over ben begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Hoi Akelei, geweldige actie van je hond en dan van niets weten he, haha Doet je telefoon het nog steeds Agnieta, goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Oké Sugar, al goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Aggie ik weet niet of het de bedoeling is hoor maar er staat een andere naam onder je berichtje van 19.18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 fijne avond verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Agnieta, mooi gesproken. Hopelijk kan Suikertje er wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Dat lijkt dus wél goed bedoeld want zo klinkt het. Je doet hier veel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Je doet je best. Soms is de één down, dan de ander weer uitgeput. Soms is iemand prooi aan verveling, en even later een ander een burn-out nabij. Het valt niet mee om goede raad te geven maar gelukkig ken jij je pappenheimers. Ik durf dat niet, ik ben bang dat ik de plank missla. Ik dacht bv. immers van mijzelf dat ik een pak slaag moest krijgen omdat ik niet vooruit te branden was; nu ik van 3 artsen en 3 vriendinnen heb moeten horen dat het eerder uitputting is dus dat ik nu EINDELIJK ES RUSTIGER AN MOT DOEN, nu ben ik dat toch maar gaan doen. Maar als ze hadden gezegd dat ik een zeikerd ben en es wat meer moet gaan doen, dan had ik dat óók gedaan. Erg he dat ik dat inzicht niet heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Jane, succes morgen met het Dry Needling. Het heeft mij supersnel geholpen! Ietje slaapproblemen. Heb ik ook nog steeds. Ik gebruik melatonine (vrij verkrijgbaar), maar ga dan ook nog later naar bed (01:00 uur, 01:30) anders word ik weer wakker midden in de nacht. Toch heb ik het idee dat het langzaamaan wat beter gaat. Sterkte er mee! Aggie je hebt mazzel gehad met je mobieltje. Advies voor een volgende keer: batterij en SIM-kaart eruit, weer terugzetten en weer proberen. En een stoothoesje erom heen. Of niet meer laten vallen. Een van mijn vorige mobieltjes is in de 40-graden was geweest, vervolgens in de droger. Na een nachtje open te hebben gelegen en daarna weer opladen, deed hij het weer. En ik heb er twee een keer uit woede kapot gesmeten. En voordat jullie het vragen, het antwoord is “ ja” (maar nu niet meer). Leuk te lezen dat Suikertje onder de mensen is, hier op het forum. Fijn! Volgens mij doe je het best goed nu! Aki's hond heeft zich gedragen als hond: alles opvreten wat mogelijk is. Ik ken honden die hun poot niet omdraaiden voor een pak boter of een doos suikerklonten (wel dorst daarna!). Mijn kat laat rustig wat eten staan. Maar loopt de laatste dagen te schooieren als ik een toetje eet. Hij heeft het bakje van mijn vrouw een keer mogen leeglikken. Dat onthoud ie natuurlijk weer wel! En weer voer tot nadenken zo hier en daar. Ik heb een lange, goede werkdag gemaakt vandaag. Ik word langzaamaan weer wat 'sneller' in mijn denken en dingen komen wat makkelijker uit mijn geheugen naar boven. Heerlijk gevoel en ook wel een beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Aggie,Iietje, Nee, ik word daar niet moe van. Ik kijk juist uit naar aan het einde van een werkdag lezen wat iedereen doet. Dan vind ik het leuk om ook te reageren op een aantal dingen. Het heeft mij zeker in het begin ontzettend geholpen om van de drank af te blijven, het vooruitzicht dat ik weer mocht forummen aan het einde van de dag. En nog wel. Ik besteed zo langzaamaan wel al iets minder uren aan het forum. En meen dat ik iets selectiever word. Ik verwacht wel dat die lijn zich voortzet naar de toekomst. Zoals het nu voelt, blijf ik hier echter nog heel lang! Lytse heb ik niet meegemaakt en ook niet teruggelezen. Volgens mij was het Jopie die me al een keer waarschuwde, dat ik niet alles terug moet lezen richting verleden. Daar ben ik al mee gestopt. Jullie overigens wel bedankt voor de opmerking en de zorgzaamheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 welterusten ietje, Hoop dat je kunt slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Trusten mensen tot morgen weer en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedenavond, Ik heb ook wel tijden gehad dat ik hier veel te veel las en schreef. Ik had die tijd. Dat scheelde. En een kans dat mocht ik straks weer werkloos zijn dat het me weer eens gebeurd. Als je merkt dat het ten koste gaat van andere dingen die je ook graag doet is het zaak er wat mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Aggie, De opmerking (van ik meen dus Jopie, maar zou dat moeten nakijken ) was n.a.v. een vraag die ik stelde over de werking van het forum. Het ging erover dat ik op zoek was naar een manier om de postings van iemand in een keer boven water te halen, zonder alle draden af te moeten. De vraag is, hoever je (ik) daarmee moet willen gaan. Ik heb daar over nagedacht en besloten dat ik niet alles terug moet willen lezen. Soms zoek ik wel wat op nog, van dagen of weken geleden. Ik moet echter niet alles willen weten; da's ook een valkuil voor mij op mijn werk. Mateloosheid, ja. En niet omdat iemand anders dat zegt, maar omdat ik dat zelf wil. Het attenderen word echter door mij wel op prijs gesteld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Misschien moet er een ook een knopje komen "vind ik boeiend" Nu had ik gister iets geschreven wat ik zelf nou niet per se leuk vind en liked Aicha dat. Mag hoor, ik ben altijd gevleid als ik weer aan geklikt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Niet Jopie dus. Maar ik ga het niet teruglezen wie het dan wel was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Beste mensen, Ik ga ook stoppen. Goede nacht iedereen! Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 (bewerkt) Ik ben vandaag door de externe deskundige doorgelicht. Ik ben overbodig. Dat wist ik al. Of beter gezegd, er is te weinig werk en anderen moeten het er bij gaan doen. Voorlopige conclusies, volgende week donderdag wordt er door de raad van bestuur en directie eerst over vergaderd. Het mag wat kosten. En ik maar strak plannen want de jongens zouden eens een uurtje te lang werk hebben. Het blijft vreemd. 9 april 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Dan kan ik weer met een goed gevoel naar bed. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 en ik mag ook zo :moon: :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden