Yvonne Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Morgu frummers, Dikke mist hier buiten... Snel maar lekker bakje koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Lekkere koffie Yvon. Hier niet erg mistig maar wel een beetje heiig. Nu even een ontbijt klaarmaken voor de rest komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Hoop dat het een ieder mag smaken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Denk dat iedereen hier wel wat lekkers en gezonds uit kan kiezen Aicha. Ook een goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goedemorgen, hier een dikke mist maar hoor dat de zon nog wel doorkomt....eerst eens bij Aicha ontbijten en daarna op de koffie bij Yvonne.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ik zie Eline ook... goedemorgen dame, je kunt zo aanschuiven, hihi. Ik moet er vandoor. Ik wens iedereen een heldere, zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Nou Yvonne dat was kort maar krachtig Gezellig Eline. Overigens ook een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Nou Aicha ik heb heerlijk ontbeten......kan ik weer op vooruit, bij Yvonne werd het coffee to go.....Fijne dag! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Dagpact; Dribbeltje Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goede morgen, jong en lui... Lekker ontbijtje hoor Aicha! Zie je wel dat jij dat wel kan verzorgen! Vandaag precies een weekje in de tussen opvang en verveel me dood hierzo. Niks te doen en alleen maar klagers bah, word je niet echt positief van! Hoop dat ik snel door kan naar texel en mijn therapie kan gaan afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Jeetje wat heeft iedereen een haast vandaag: HAASTIGE SPOED IS ZELDEN GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 goeiemorgen frummers wat een luxe ontbijtje Aicha en dat al met één schouder ik ga vast een beetje versoberen voor als je met twee aan de gang kunt Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Dagpact: Dribbeltje Ietjefietje MijnGerrit Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goede morgen trouwens.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goeie morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 ha uppie :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 zo, brood smeren fietsen met maatje spinnen spijbelen en op naar het strand zwaar leventje, pfffffffffff dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ha die spijbelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ha die Bolletje, heb jij ook zo'n haast vandaag of ga je het lekker rustig aan doen.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ik heb bijna nooit haast Aich. Vanmiddag ga ik eten bij een vriendin van mij. Hartstikke leuk. en vanochtend ga ik een beetje buiten aan de gang. En jij? Ga jij vandaag ook iets leuks doen zonder teveel stress? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Ik kreeg ff telefoon. Het is hier in en al stress op dit moment. Maar daar komen we ook wel weer overheen. Vandaag komt mijn begeleider en ga we even samen boodschappen doen en wat rommelen met de administratie. Morgen komt mijn coach van tactus met iemand die misschien op korte termijn iets kan regelen voor mijn huishouding. Want dat is niet meer te overzien die rotzooi. Dus we houden de moed er in en ga mijn rondje hond zo maar eens doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Goedemorgen iedereen, wens iedereen een goede dag. Sterkte en hoop dat je goede hulp krijgt Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Bedankt Suikertje en jij ook een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden