Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedemorgen frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 zo de kofie en thee staan klaar en natuurlijk een gezond ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ziet er heerlijk uit Aicha. Gelukkige verjaardag Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Rosa gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedmorgen Jen, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedemorgen luitjes, Ziet er lekker uit , jammie, eerst maar een bakje thee .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Morgen Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Morgen AIcha en Von. Ja dank je, goed geslapen. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Heerlijk geslapen dames.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 hahaha, het forum geeft geen zomertijd aan.... doet het wel als je het op Zuid-Afrika zet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedemorgen, jarige gefeliciteerd, vandaag wel 20 graden, dat cadeau is al in the pocket! Ik helemaal blij dat ik tot 7.11 geslapen heb......zomertijd dus Jen ook goedemorgen, morgen weer ah werk? Ja ik zag ook al dat het forum nog niet bij de tijd was...... Vond het gister wel interessant te lezen over maatjes, sluit wel aan bij hoe ik het voel. Ondanks dat we elkaar hier op "papier" zijn er mensen die mij intrigeren, raken, me helpen zonder dat ze het weten, me een spiegel voorhouden, me laten lachen en soms ook huilen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 na papier moest nog spreken staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Morgu Eline, ja, eerst maar even de slingers voor Rosa ophangen. Van harte Rosa, het belooft inderdaad weer een schitterende dag te worden, hoop dat het nieuwe jaar dat voor jou ligt ook hartstikke mooi mag zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 En ik heb nog niet teruggelezen, eerst maar even doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Nou even over slapen gesproken. Ik slaap me een ongeluk. Daar ben ik niet echt blij mee. Te weinig is niet goed maar te veel is ook niet prettig. Mijn halve dag gaat naar de maan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ja, dat kan ik me best voorstellen Aicha, zonde van je dag. maar je lichaam zal het nodig hebben lijkt me? Als je op een normale tijd naar bed gaat en je slaapt echt een gat in de dag.... denk dat op zeker moment je wel weer vroeger wakker zult worden hoor. Maar geef het gewoon de tijd maar. Ook nog even gisteren doorgelezen. Maatjes..... ik heb er geen behoefte aan om eerlijk te zijn. Ik ben ook een soortement van einzelganger en dan is het hebben van een maatje benauwend, maar ben wel altijd bereid tot een luisterend oor. Hier dan dus een lezend oog . En las ook van nooitmeer en haar niet drinken, geen suiker en geen vlees. Alle 'feestjes' zijn voor mij altijd een eind van huis, dus ga ik met de auto.... er is nog nooit commentaar geleverd op het feit dat ik niet drink dan. Ik heb overigens ook nog nooit meegemaakt dat mensen het vreemd vonden dat iemand die op de fiets komt niet drinkt. En ik eet ook geen vlees, inmiddels al zo'n jaar of 20, en dat moet ik inderdaad nog wel eens uitleggen aan anderen... inderdaad... dierwaardig bestaan en dierwaardig vervoer naar het slachthuis etc.... Steeds meer mensen staan ook daar niet raar meer van te kijken hoor Nooit. En dan de suiker..... Ook dat wordt steeds normaler, niet meer alleen maar geen suiker in koffie of thee, maar echt serieus alle voedingsmiddelen waar suiker in verwerkt wordt mijden.... Dat laatste lukt mij nog niet echt, gewone suiker gebruik ik al niet meer meer en koek enzo zijn niet aan mij besteed. Binnenkort wil ik toch ook echt serieus aan de slag met de rest. Maar Nooit.... de meeste mensen zullen alleen maar bewondering hebben voor de manier waarop jij eten en drinken aanpakt hoor. het gevoel dat ze je raar vinden zit vast gewoon tussen je oren. En áls ze het wel raar vinden dat jij je bezig houdt met gezond eten en drinken (want dat is het toch eigenijk gewoon) ...... dan mag jij je best afvragen wíe er dan eigenijk raar is.... RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goeie morgen mensen. Goh het is al weer 8.30 zeg, wat gaat de tijd toch snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Time flies when you're having fun Bol. Ook goedemorgen meis. En uiteraard ook goedemorgen voor onze immer zeer spraakzame Toineman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Waarom duurt de zondag soms zo lang? Zal wel tussen mijn oren zitten.....nu ik ga maar eens even badderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 (bewerkt) Good morninkjes Vonneke. Veel bezig zijn Eline dan is de zondag zo voorbij. Echt. Wat ga je vandaag doen buiten het badderen om? 30 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Pfff Eline, kan me alleen maar aansluiten bij wat Bolletje zegt... Wat mij betreft zou hij drie maal zo lang mogen zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedemorgen allen, Allereerst: Rosa van harte gefeliciteerd! Feestje? Straks voorzichtig weer een stukje hardlopen. Verder nog weinig plannen. Geniet ervan mensen! Dagpact MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Jij ook een goedemorgen Gerrit. Lekker... hardlopen... voorzichtig en genieten ... Ik ga hier afsluiten lui. De halve ochtend is alweer voorbij.... Hier geen zonnetje, maar ik ga er van uit dat hij straks nog wel komt. Maak er wat van mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 gebadderd en even wat op de to do list gezet, hup een eind wandelen, onderweg ergens koffie drinken, nagels lakken...heb nog een boek liggen, ga straks een grote pot thee laten afkoelen om vanmiddag in de tuin te drinken...vanavond nog wat administratie, ook wel bekend onder de naam aangifte 2013...en er is vanavond vast wel wat op tv en anders muziek luisteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden