Spring naar bijdragen

Zondag 30 maart 2014

Aicha

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, jarige gefeliciteerd, vandaag wel 20 graden, dat cadeau is al in the pocket!

Ik helemaal blij dat ik tot 7.11 geslapen heb......zomertijd dus

Jen ook goedemorgen, morgen weer ah werk?

Ja ik zag ook al dat het forum nog niet bij de tijd was......

Vond het gister wel interessant te lezen over maatjes, sluit wel aan bij hoe ik het voel.

Ondanks dat we elkaar hier op "papier" zijn er mensen die mij intrigeren, raken, me helpen zonder dat ze het weten,

me een spiegel voorhouden, me laten lachen en soms ook huilen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat kan ik me best voorstellen Aicha, zonde van je dag. 

maar je lichaam zal het nodig hebben lijkt me? 

Als je op een normale tijd naar bed gaat en je slaapt echt een gat in de dag.... denk dat op zeker moment je wel weer vroeger wakker zult worden hoor. 

Maar geef het gewoon de tijd maar. 

Ook nog even gisteren doorgelezen. 

Maatjes..... ik heb er geen behoefte aan om eerlijk te zijn. 

Ik ben ook een soortement van einzelganger en dan is het hebben van een maatje benauwend, maar ben wel altijd bereid tot een luisterend oor. 

Hier dan dus een lezend oog  ;) .

En las ook van nooitmeer en haar niet drinken, geen suiker en geen vlees. 

Alle 'feestjes'  zijn voor mij altijd een eind van huis, dus ga ik met de auto.... er is nog nooit commentaar geleverd op het feit dat ik niet drink dan. 

Ik heb overigens ook nog nooit meegemaakt dat mensen het vreemd vonden dat iemand die op de fiets komt niet drinkt. 

En ik eet ook geen vlees, inmiddels al zo'n jaar of 20, en dat moet ik inderdaad nog wel eens uitleggen aan anderen... inderdaad... dierwaardig bestaan en dierwaardig vervoer naar het slachthuis etc.... 

Steeds meer mensen staan ook daar niet raar meer van te kijken hoor Nooit. 

En dan de suiker..... Ook dat wordt steeds normaler, niet meer alleen maar geen suiker in koffie of thee, maar echt serieus alle voedingsmiddelen waar suiker in verwerkt wordt mijden.... Dat laatste lukt mij nog niet echt, gewone suiker gebruik ik al niet meer meer en koek enzo zijn niet aan mij besteed. 

Binnenkort wil ik toch ook echt serieus aan de slag met de rest. 

Maar Nooit.... de meeste mensen zullen alleen maar bewondering hebben voor de manier waarop jij eten en drinken aanpakt hoor. 

het gevoel dat ze je raar vinden zit vast gewoon tussen je oren. 

En áls ze het wel raar vinden dat jij je bezig houdt met gezond eten en drinken (want dat is het toch eigenijk gewoon) ...... dan mag jij je best afvragen wíe er dan eigenijk raar is.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Allereerst: Rosa van harte gefeliciteerd! Feestje?

Straks voorzichtig weer een stukje hardlopen.

Verder nog weinig plannen.

Geniet ervan mensen!

Dagpact

MijnGerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen Gerrit. 

Lekker... hardlopen... voorzichtig en genieten ... 

Ik ga hier afsluiten lui. 

De halve ochtend is alweer voorbij.... 

Hier geen zonnetje, maar ik ga er van uit dat hij straks nog wel komt. 

Maak er wat van mensen.... 

:sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gebadderd en even wat op de to do list gezet, hup een eind wandelen, onderweg ergens koffie drinken, nagels lakken...heb nog een boek liggen, ga straks een grote pot thee laten afkoelen om vanmiddag in de tuin te drinken...vanavond nog wat administratie, ook wel bekend onder de naam aangifte 2013...en er is vanavond vast wel wat op tv en anders muziek luisteren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...