Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 maart 2014

eline

Aanbevolen berichten

Op zich zit er ook wel wat in van dat ongezellig zijn als je niet meedrinkt. Je kan het kan ook omdraaien het is behoorlijk vervelend als je lekker samen nuchter bent en er komt een zatlap bij, dat botst ook. (alleen heeft de zatlap het niet door)

Ik voel me zelf niet meer zo prettig als mensen dronken beginnen te worden. Dan is het voor mijn wel klaar en tijd om te gaan. Ik vind dat niet erg meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij drinken buiten de deur hield ik me altijd wel redelijk in.

En vertrok ook als anderen echt dronken begonnen te worden.

Wel ging ik daarna dan thuis altijd nog even door ... :blush: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik wel zeggen, dat ik ook wel kan begrijpen, en daar had ik in het begin ook wel moeite mee, om hier zomaar in het open een beetje te gaan zitten schrijven waar ik mee zat. Dus dat je daar een wat meer privé-omgeving voor zoekt kan ik me ook goed voorstellen. 

Nu vind ik het af en toe gewoon prettig om wat te vertellen hier. Voor wie het wil horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie,

Hoe ging / ga jij dan om met een maatje?

E-mail. PB, telefoon, ... ? En hoe vaak?

Vaste tijdstippen, of ook middenin de nacht?

't Zal voor iedereen anders zijn, maar ik ben benieuwd.

Dus als je iets kunt vertellen, graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent niet de enige Gerrit. Dat is een veel voorkomend verschijnsel bij alcoholisme, alcoholmisbruik, hoe je het ook wilt noemen.

Soms liep het bij mij op de partijtjes al uit de hand en had ik geen idee hoe de nacht geëindigd was. Vast gênant. Als ik geluk lukte het me om op tijd weg te komen en veilig thuis nog wat te drinken. Om op de bank in slaap te vallen.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat egoïsme waar An het over heeft dat kan zeker best goed zijn. Als je jezelf hebt zitten verwaarlozen of wegcijferen is het heel goed als je weer kan zeggen. Dit ben ik dit doe ik omdat ik dat leuk of prettig of belangrijk vind. En dat doe ik niet want dat wil ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...