Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dank je Jane. Jullie stellen me gerust. Nu ga ik er even uit met de kleine schavuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi lijsters, wat 'n spraakverwarring hier, hahaha. Nou ja, wie de schoen past dempe de put. Ik ga zeeeeer copieus brunchen en dan lekker met 't 'ontie weg. Lekker paar dagen vrij, hier. Doe wel en zie niet om, waarde kransgenoten. De flierefluiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Oh ja, de kippen leggen hier gelukkig ook alweer 'n tijdje, eindelijk weer eieren met diep donkergele dooiers, heerlijk! De vreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goedemorgen. Ik heb vooral dikke tenen. De vorige draadjes bijgelezen. Vind het jammer als Otje weg blijft, ik lees je graag. Ik zag wat tegenstrijdigheden in je eerste bericht en dacht dat je er wel tegen kon als ik een spiegel voorhield. Maar dat is dus anders gevallen. Jen, even bijkomen dan maar deze week. Ik vind het ook niet gek. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Wijfie je wisselt te vaak van insteek en daarom kan ik je niet meer serieus nemen, sorry maar dat is wat ik voel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoezo een borrel voor je man bestellen? De helft van de tijd kan hij niets dan plotseling blijkbaar wel, ik denk dat je maar wat in de ruimte lult... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 en dit gezegd hebbende ga ik off naar zwemmen.... val maar over me heen ik lees het morgen wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi, Meer dan een jaar geleden dat ik hier op forum was. Meest noodgedwongen. Heb afgelopen dagen wat meegelezen. Veel veranderd al blijven problemen helaas hetzelfde. IK lees eerst een tijdje mee en reageer misschien af en toe. Zit slecht in mijn vel. Maar vandaar dat ik hier ook kom. Ondervind toch steun. Zie dat er nog frummers uit oude tijdperk zijn, gelukkig. Ik wens iedereen veel succes en kop d'r veur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik bedoelde met meest noodgedwongen dat ik hier niet kon komen omdat ik geen computer had, voor de goede orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Suikertje, da's lang geleden! Hoe komt het dat je niet goed in je vel zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Jen Lang verhaal hoor. Maar zit hier niet voor niks. Kon niks zonder computer, ook al kan ik met computer ook nog niet veel, want heb er de ballen verstand van. Vandaag ingeschreven voor online behandeling. Andere hulpverlening kom ik helaas niet verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Heb nu weer laptop, maar hangt aan draadje aan modem. (zo noem je zo'n ding toch) weet niet hoe ik mijn laptop gebruiken kan overal in huis zonder draadje. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hier gaat het ook een beetje op en af, Suikertje. Maar met drank heb ik wel minder problemen dan vroeger. Voor mij lijkt het forum te helpen. Het houdt me alert, en af en toe krijg ik een spiegel voorgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hm. Als ik vroeger een dagboek over mijn vader zou bijgehouden hebben, dan had het ook best ongeloofwaardig geklonken. De ene dag dronk hij een Duvel en genoot, de andere beet hij een stuk van een sigaar omdat hij dacht dat het chocolade was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 En over mijn man net hetzelfde eigenlijk. Wellicht maken sommige ziektes mensen erg labiel. Daarmee omgaan is niet simpel. Je weet 's morgens nooit waar je aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Wijfie, nee gewoon laptop. Maar dat ding moet ook draadloos kunnen. maar ja hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja dat moet ik volgens t#lfort hebben, maar heb windows 7 en in de handleiding staat niet hoe ik dat moet doen. Maar ben al blij zo, Wil niet klagen, heb ik al teveel gedaan hier in verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Vroeger werd er nog verteld wat iedereen ging eten (ik word oud, weet het) nu is het erg rustig. Vandaag online hulp ingevuld. Kwam op 12 maaltijden per week. Heb er ook 30 kilo af in 3 jaar. van 100 naar 70 kilo en voel me toch niet fitter. Of ligt dat toch ook aan leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Suikertje welkom weer. Suikertje de duvel is oud. 48 jaar is nog jong. Beweeg je voldoende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik meld niet zo vaak wat ik ga eten, maar bij deze: soep. Ik heb vandaag ook mijn trouwring kleiner laten maken want ik droeg hem inmiddels aan mijn middenvinger. Zou ik dan toch vermagerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik eet brood, geen eetlust, maar kijk wel alle kookprogramma's ondertussen op net 5. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik ga nu een heel ouderwets Saroma toetje eten, heeft net in de koelkast gestaan om dik te worden. Is denk ik wel 25 jaar terug dat ik het gegeten heb, zag het staan in de supermarkt en vond het vroeger heerlijk. Ga het nu testen of ik dat nog steeds vind. Biefstuk en maaltijdsalade is al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja memories Erik....saroma toetje, mmmmmmmmmmmm...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Het is bij mij vaak ook keuze tussen eten of drank, erg he, maar ja zo is het nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Suikertje, ik zal wel een open deur intrappen, maar drinken en niet eten is een ramp voor je lever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden