Spring naar bijdragen

Donderdag 27 maart 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi lijsters,

wat 'n spraakverwarring hier, hahaha.

Nou ja, wie de schoen past dempe de put.

Ik ga zeeeeer copieus brunchen en dan lekker met 't 'ontie weg.

Lekker paar dagen vrij, hier. Doe wel en zie niet om, waarde kransgenoten.

De flierefluiter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik heb vooral dikke tenen.

De vorige draadjes bijgelezen. Vind het jammer als Otje weg blijft, ik lees je graag.

Ik zag wat tegenstrijdigheden in je eerste bericht en dacht dat je er wel tegen kon als ik een spiegel voorhield.

Maar dat is dus anders gevallen.

Jen, even bijkomen dan maar deze week. Ik vind het ook niet gek.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Meer dan een jaar geleden dat ik hier op forum was. Meest noodgedwongen. Heb afgelopen dagen wat meegelezen. Veel veranderd al blijven problemen helaas hetzelfde. IK lees eerst een tijdje mee en reageer misschien af en toe. Zit slecht in mijn vel. Maar vandaar dat ik hier ook kom. Ondervind toch steun. Zie dat er nog frummers uit oude tijdperk zijn, gelukkig. Ik wens iedereen veel succes en kop d'r veur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm. Als ik vroeger een dagboek over mijn vader zou bijgehouden hebben, dan had het ook best ongeloofwaardig geklonken. De ene dag dronk hij een Duvel en genoot, de andere beet hij een stuk van een sigaar omdat hij dacht dat het chocolade was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger werd er nog verteld wat iedereen ging eten (ik word oud, weet het) nu is het erg rustig. Vandaag online hulp ingevuld. Kwam op 12 maaltijden per week. Heb er ook 30 kilo af in 3 jaar. van 100 naar 70 kilo en voel me toch niet fitter. Of ligt dat toch ook aan leeftijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu een heel ouderwets Saroma toetje eten, heeft net in de koelkast gestaan om dik te worden. Is denk ik wel 25 jaar terug dat ik het gegeten heb, zag het staan in de supermarkt en vond het vroeger heerlijk. Ga het nu testen of ik dat nog steeds vind.

Biefstuk en maaltijdsalade is al op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...