dino Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 blijkbaar iets niet goed gegaan met mijn bericht deze ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Dagpact MijnGerrit Albert Nadia Dino 24 maart 2014 bewerkt door dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Weer eens vergeten uit te loggen, inderdaad rustig hier, kom op luitjes wie heeft er wat te vertellen, ik weinig anders dan dat ik overweeg een kitten te nemen, nu nog vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Hee! Ik stond ook op het dagpact!! Even opnieuw Dagpact MijnGerrit Albert Nadia Dino NOOITMEER 24 maart 2014 bewerkt door NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Hoi Eline, Wat leuk, een kitten! Wij hebben twee katten, hoewel: eentje is sinds 2 weken weg. Of die nog terugkomt...?? De ander had vorige week een hele vieze wond op z'n billen, er kwam pus uit en de wond stónk!! Naar de dierenarts gegaan: kat onder verdoving, wond schoongemaakt en antibiotica gekregen. Gelukkig ziet het er nu weer supergoed uit en is het niet meer ontstoken. Ik heb vandaag netjes m'n planning afgewerkt en gedaan wat me te doen stond. Veilig om zo'n planning te hebben op dagen die moeilijk kunnen gaan zijn qua volhouden. Het beste was het doen van The Work (van Byron Katie) over een aantal gedachten die ik heb vóór ik voor de bijl ga. Dat heeft mij vandaag gered (de dag is nog niet voorbij, maar ik weet 99,9 % zeker dat het me gaat lukken). En dan morgen de volgende dag: ga ik ook maar weer beginnen met het maken van een strakke planning. Ik heb de was gedaan, in de moestuin gewerkt, geleerd, kleren gesorteerd en nu ga ik een warme douche nemen. Dan is het alweer tijd dat de kinderen thuiskomen. Leuk!! Nou... ik hoop dat je blij bent dat iemand iets verteld heeft Groetjes!! 24 maart 2014 bewerkt door NOOITMEER Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Wijfie, ja, heeeeeeeelemaal herkenbaar. Niet uit die spiraal komen. Refusal verplicht je om er dan vanaf te blijven. Ben benieuwd wat je gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedenavond De tijd van korte metten is weer aan gebroken Ik ben benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Vreselijk van mezelf Dat eeuwige delen Ik praat gewoon in het luchtledige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik denk erover om te gaan slapen, zo moe ben ik. Maar het is nog zo vroeg....heb eigenlijk echt 8 uur slaap nodig en ik slaap er maar 4-5 en dat al dagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Dat kun je lang volhouden Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Erik, Gewoon lekker gaan slapen joh, Je hebt flink wat in te halen zo te lezen. Je lichaam niet helemaal uitwonen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Het valt niet in te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik haal het altijd wel in hoor Mai, Door langer en dieper te slapen, de andere dag, ben ik uiteindelijk toch weer fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik was vannacht op de bank in slaap gedonderd Dat is heel oud gedrag Alert blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Nou Wijfie, Sterkte maar weer. Denk eerlijk gezegd niet dat de dokter refusal telefonisch uit zal schrijven. Maar misschien kan je wel snel bij hem terecht. Heb je al eens met J. gepraat, en gezegd, dat je op deze manier niet verder wil. Moeilijk he, Hoe komt het dat hij nu ineens weer zo'n stuk slechter loopt. Ik had begrepen, dat het weer een stuk beter ging met hem de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Lekker, toch Mai, op de bank in slaap vallen. Een teken dat je je goed kan ontspannen. Lukt mij nooit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Je komt zelfverzekerd over Rapilos Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Je komt zelfverzekerd over Rapilos Mooi! Vind je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Mai, nooit echt in het luchtledige hoor soms met wat tijdverschil. Ik heb ramen gezeemd! In mijn vorige huis kostte dat een uur ongeveer. nu zou het met 10 min. klaar kunnen zijn, maar om de een of andere reden had ik soda in het water gedaan en dat gaf een grauwe laag die ik maar met heel veel moeite weer weg kreeg, gewoon een uur bezig geweest dus weer. nu mag ik als beloning te volleyen minimaal 2 uur ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik vertoon obsessief gedrag Omdat ik weer even heb mogen meemaken Hoe fijn en zo gewoon samen kan zijn Alleen voel ik me ook prettig Dat is het niet Daarnaast vergeet ik snel Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 ik heb vandaag grote neiging tot delen Daarom drop ik hier het één en ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik dacht dat ik het niet meer zou kunnen Maar dat ging prima Ik moet iets ondernemen Anders loop ik weer vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Soda is voor verstopte afvoeren Jane, Maar goed, je ramen zijn weer schoon , Drop maar hoor Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Dan sluipt de apathie binnen Ik probeer de lessen van de psychopaat tot me te nemen Sinds ik weer thuis ben, heb i concentratie problemen Lezen lukt niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden