bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Aggie je maakt weer levensgrote fouten in je berichtjes. je hebt niet gedronken maar waardoor komen dan al die fouten? Dit gebeurd vaker en ik vraag me iedere keer af waardoor jij vaak fouten maakt in je berichtjes terwijl dat ander keren niet is. Wat is dat toch. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik ben vergeten goedenavond te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) Het zijn dingen die ik me afvraag. Het klopt niet Aggie. Het klopt gewoon niet, maar goed ik zal je niet meer storen, jij weet het zelf het beste. Maar lees zelf je berichten maar eens na. Wat betekent "Waarom vertellellen ik pas mos gegaan ben". Als je dit leest vind je het dan gek dat ik dit raar vind? en ja wees maar eens duidelijk. Ach Akkie a ge moar leut het zouden ze hier zeggen. Als je het leuk vind is dat het allerbelangrijkste. Toch? 21 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Dank je Gerrit en jij sterkte met poetsen voor morgen. Misschien ook nog een mooie bloem/bloemetje voor je vrouw kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Agnieta, je schrijft gewoon veel fouten vandaag. Feit. Waarom je altijd naar anderen schopt? Omdat je slecht in je vel zit? Ik weet het niet, en ik zal niks in jouw plaats invullen. Maar als een kind tegen mijn schenen schopt, dan roep ik auw. Reflex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik ga naar Joris showroom kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik maak me zorgen on stille Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Agnieta, je doet me denken aan die spookrijder die uitroept dat iedereen in de verkeerde richting rijdt. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goed mensen ik stop er mee voor vandaag. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 slaap zacht Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Het is nog reclame. Trustte bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ga dan lekker. Wat er ook op je pad komt, succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Gerrit, ik heb het er soms moeilijk mee als stille mensen overstemd worden door roepers. Maar ja. That's life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Soms heb ik zin om te verdwijnen, en af en toe een wijze opmerking te plaatsen. Zodat jullie denken "God ja, Jen heeft gelijk". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 ik ga geloof ik maar eens niet teruglezen vast een goede nachtrust voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Dank je, Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik zei daarnet "af" tegen de schavuit. Ze ging zitten, stak haar pootje omhoog en legde zich uiteindelijk op haar buik. Ik wilde dat als metafoor gebruiken, maar 'k weet niet meer voor wat,. Oh ja, ze kreeg haar koekje. Terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden