Spring naar bijdragen

zondag 16 maart 2014


eline

Aanbevolen berichten

straks maar een grote pot sleepy time thee en dan hopen op een goede nachtrust,

 

Dat is ook echt mijn drinken geworden in de avond als ik niet drink. Ik zet het meestal in de middag en laat het heel sterk worden. Ik ben een beetje vreemd, ik houd van koude hele sterke thee. Ik heb altijd de variant met Valeriaan, de blauwe verpakking en heb altijd een berg op vooraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat zo? Drinken geeft rust.

Is dat echt zo? Ik ervaar verdoofd zijn niet als rust. En ik dronk vaak drank om rustig te worden maar vaak was het effect juist opwekkend. Ook het effect drank voor beter kunnen slapen. Zeker na de eerste helft van de nacht waarin ik inderdaad door drank als een blok inslaap viel, volgde een erg onrustige tweede helft wat eigenlijk alleen te voorkomen was met midden in de nacht meer drank en een uitgestelde kater later op de volgende dag. Ik heb lang ook het idee gehad drank=rust maar ik ben nu van mening dat drank me geen rust geeft. Het geeft me nu vooral spijt als ik zou drinken. Sauna is rust voor mij en een wandeling geeft rust evenals me helemaal stuk trainen.....wat geeft jou rust anders dan drank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eigen tekst kan je zonodig nog verwijderen. Maar niet wat gequoot is.

Dat maakt mij ook huiverig om soms wat openhartig te zijn.

Ja dat ken ik van verschillende fora en ook dat mensen daarom bewust meteen quoten. Maar hier is toch een andere sfeer. Stel je zou mij een pb doen met wil je een quote even deleten want bij nader inzien is het mij te prive, dan zou ik dat meteen doen. Ik ga er ook vanuit dat iedereen dit wel zou doen hier.

 

@Eline

Inderdaad die tekening van die gezellige kneuterige beer geeft heel goed de sfeer van mijn bakje thee aan zittend op de bank voor het slapen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet gaan koken want ik heb trek maar ik moet 4 groenten snijden, vlees snijden en sta dus zo drie kwartier in de keuken. Ik heb daar helemaal geen zin in maar mijn trek wordt steeds groter. Dus ik hijs mezelf van de laptop vandaan en ga koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, 

Wat lief dat je dat vraagt,

Ja, een super weekeinde gehad,

Vanochtend, een uur flink gewandeld, al heel vroeg,

Daarna, lekker koffie, appelflap, naar het tuincenrtum, leuke plantjes en tuinaarde voor de balkonbakken.

Uren, buiten gezeten met latex

Aan mijn werkstuk gewerkt, dochter, schoonzoon plus kleinkids op visite.

Gezellig.

Gekletst in de zon,

Was een dag om in te lijsten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen. Hangt er iets in de lucht of zo? O ja volle maan schreef Jane vanochtend geloof ik. Nou dan kan ik m'n lol op want ik ben een beetje moe van het slechte slapen van vannacht. Dus om weer een slapeloze nacht te krijgen, ben ik dat nu voor en gaat er vanavond een pilletje in. :P

 

Jopske een dikke knuffel voor jou. Ik vind het altijd leuk om te geven, zeker aan jou. :lips: :lips: :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta... ik reageer 's morgens inderdaad nog wel eens op berichten die ik dat lees bij de dag van daarvoor. 

Blijkbaar zint jou dat niet. 

Ik zal niet meer reageren naar jou toe als het iets van de dag van daarvoor betreft, maar als ik op anderen reageer... is het niet aan jou om een oordeel over te  vellen lijkt me. 

Vandaag was mijn reactie naar jou trouwens een reactie op een bericht van vanmorgen zelf... waar jij dan weer niet op wilde reageren blijkbaar.

Jouw opmerking over quoten tovert toch wel een glimlach op mijn toet: je hebt zó vaak gezegd dat je niet wilt dat men jou quote... .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me aan bij A3 en Jen... 

En inderdaad Rapi, voorzichtig duiken hoor  :P

 

Weekend zit er weer bijna op. 

Lekker aan het rommelen in huis geweest, had geen zin om in de tuin te werken, dat komt nog wel. 

 

En ik ben het met Erik eens: drank en lekker slapen gaan niet samen. Eerste paar uur misschien nog wel. 

Maar dan.... klaarwakker zijn/worden en daarna de rest van de nacht doormodderen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mensen stop toch met reageren. Dit is toch precies waar het nu om gaat. Dit is al zo vaak zo gelopen. Agnieta lokt een reactie uit, en hoopt zo een hele hoop aandacht te trekken en te krijgen, of dat nu positief of heel negatief is. Nou dat is dan weer mooi gelukt. Ik heb dit al zo vaak hier gezien op precies dezelfde manier. Het beste is niet te reageren als er op deze manier aandacht gevraagd wordt. Het draait bijna altijd uit op een rot draad. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...