Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Gerrit: jammer maar helaas. Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Bedankt Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Goed bedoeld Gerrit, maar ik doe het liever voor mezelf. Ik weet hoe goed je met alcohol jezelf voor de gek kan houden. En ik wil me houden aan de afspraken met mezelf. Soms lukt het niet goed en dan moet ik dat aan mezelf verantwoorden, dat is al moeilijk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Trustte Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Meerdere reden Jen. Ik kreeg steeds vaker een kwade dronk. Black-outs, de volgende niet meer weten wat er gebeurd is. Maar ook lichamelijke klachten zoals buikpijn. De hoofdpijn de volgende dag. Steeds dikkere buik (ik ben altijd mooi slank geweest) Ruzies bah pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Dat van die kwade dronk herken ik de rest trouwens ook Vind dat nog altijd raar. Eerst werd ik leuk met drank, Toen kwade dronk, Nu met minder is dat kwade weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Gerrit hoi, Momenteel vraagt mijn lichaam wat rust, dus daar geef ik me aan over. ik zal wel een keer een waardige afsluiting plaatsen! Ik moet me er ook op instellen. Het moet wat raakvlakken met de discussie hebben, zoiets. Wat in het vat zit verzuurt niet. Mooi te lezen dat je goed gaat Gerrit. Hou vol. Geloof me er is winst te behalen. Ik heb er geen spijt van gestopt te zijn. Er heeft zich een ander leven aangediend en dat houd ik maar zo. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 ik had alleen een kwade dronk als ik dronk om/met relatiestress drinken om en met mezelf of vrienden gaf eigenlijk altijd wel ontspanning en lol nu zonder overheerst de tevredenheid tevreden mijn bedje in dus Gerrit je mag weer! slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Voor Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 hee Ludwig lekker rusten dan zo maar weer en een zoen voor Alfred :lips: en eentje om met Anna te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Ja met stress dat herken ik Jane. 9 maart 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ik had vanaf een bepaald moment altijd een kwade dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 En hoe gaat het nu bij jou dan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Een kwade dronk heb ik al eeuwen niet meer Ineke. Wel moet ik terug uitkijken met drank, want zit in een onzekere periode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Het is een beetje kwestie van jezelf te kennen. Zelf drink ik niet om iets weg te drinken qua emoties, dat mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ik zocht je in wie is wie, Ineke, maar vond je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Pour nous autres 9 maart 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ik heb nog niets geschreven in wie is wie Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Dat moet natuurlijk ook niet. Maar misschien ben je wel erg bedachtzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ja voorzichtig met mezelf. Alles beetje bij beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Het is niet de bloem van een distel, maar van de kardoen (familie van de artisjok) in mijn avatar. Maar wel mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden