Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 maart 2014

rosa45

Aanbevolen berichten

Ik heb Koikarpers Doni. Die vind ik zo mooi omdat je er heel veel kleuren in hebt.

Reigers zijn niet schuw hoor, ze komen vlak bij je huis, en pikken de vissen er gewoon uit als je een kleine vijver hebt. Bij mij lukt dat niet omdat mijn vijver zo'n 1.80 diep is.

Je kan er een net overheen doen, das niet zo mooi maar beschermd wel.

Ik heb nog een kleinere vijver van 5-2 mtr. en daar komen mijn katten nooit in. Een goudwinde is best een erg snelle vis, en als je veel waterplanten in je vijver doet kan de vis zich verschuilen.

Hoe diep is jouw vijver?

gaaf koikarpers! vrienden van ons hebben ook een enorme vijver met die dieren, erg leuk om te zien! we hadden vorig jaar veel waterplanten maar hij is maar 40 cm diep, ik doe er ook een panty in met stro heb je daar weleens van gehoord? dat is een natuurlijk zuiveringssysteem gebruikte ze heeeel lang geleden ook ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nog nooit van gehoord, wel dat ze dat gebruiken tegen het dicht vriezen. maar zou het mogelijk zijn dat de vissen doodgevroren zijn? 40 cm. diep is erg weinig. ;) Het moet minstens 80 cm. diep zijn.

hm misschien maar beter dat ze weg zijn dan.. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is zeker lastig. Er moet toch een manier zijn om te quoten?

bij mij staat quoten op de pc gewoon in beeld onderin en op mijn telefoon moet ik eerst het bericht aanklikken, je zal er vast niks aan hebben maar ik meld het maar voor de zekerheid ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we met het zelfde probleem zitten Rosa kopiëren en plakken lukt ook niet. Die woorden blijven licht grijs en niet zwart dus kan je niets.

Mensen ik sluit weer af. Darten is spannend en daarna nog kickboxen. Mijn avond kan niet meer stuk.

Trusten allemaal :moon::lips:

O en goeie avond Herr Ludwig. Ben bezig om voor mijn schoonzus wat componisten uit de vroeg Baroktijd te zoeken. En dan de wat minder bekenden zoals

Pieter Hellendaal, Unico Wilhelm v. Wassenaer, Zappa, Giovanni Antonio Bertoli en nog wat meer. Wil daar graag wat mp 3 tjes van maken maar die zijn er niet.

Morgen nog maar eens op mijn gemakkie kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoí Bolletje.

Wat bedoel je met ze zijn er niet?

Bedoel je dat de componisten er niet zijn of niet in mp3 formaat.

In het laatste geval moet je naar mp3 converteren.

Zal wel eens zoeken en een link sturen.

De door jou genoemde zijn vrij bekend hoor.

Voor de ingewijden wel te verstaan. :P

Dag Bolletje. :rose:

bewerkt door Ludwig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...