Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik vind het fijn dat iedereen hier kan neerzetten hoe het gaat, goed daar kun je dan trots op zijn, niet goed dan word je opgevangen en als je het moeilijk hebt dan word je erdoor getrokken!

Geplaatst

Ff opgeruimd de kids zijn net naar bed, zo wat tv kijken of verder proberen te komen met candy crush (i know slecht haha) en wat gaan jullie doen?

Geplaatst

Als ik naar mijn vrouw kijk dan begrijp ik dat wel ... :)

Level 144 nu ... zegt mij niets hoor!

ikke in lvl 350.. groetjes aan je vrouw ;-p

Geplaatst

Lees me en huiver alstublieft.

Waarom zou ik huiveren. Is dat behulpzaam en opbouwend?

Ik heb het gelezen; je stoot onze goed bedoelde adviezen allemaal af of je verdedigd je. Je neemt niks aan noch bedenk je in welk kader iets geschreven is. (zoals ik je probeerde uit te leggen over naasten die niks weten/ het opgegeven hebben. Bedenk dat wij tikken uit onze ervaring en weten dat we voor onszelf ook de schone schijn op hielden van we kunnen overal stiekem mee wegkomen)

Hetgeen ik quote is op en top zelfbeklag van kijk mij eens zielig zijn. Pak jezelf bij elkaar. "Show some dignity please" toon eens wat waardigheid. 

Je schrijft, ik heb dit forum nodig......maar wees dan eens ontvankelijk voor wat men met de beste bedoelingen aan je wil schrijven.

Het wachten is op de eerste echt nuchtere dag denk ik.....pas dan kan er iets tot je doordringen. Tot die tijd veel sterkte met uit de put omhoog klimmen.

Geplaatst

Hoi Erik,

Goed gegeten? Maken ze dan wat speciaals voor jou?

Ja kiprolade en dan maken ze zoveel en geven me zoveel mee dat ik voor morgen weer heel veel heb. Ouders blijven ouders ook al ben je 35+

Geplaatst

Ja Doni maar ik wil niet afkicken want ik vind het veel te leuk om te spelen. 

Enne, lvl 505  :blush:  no life he...

altijd baas boven baas he! ken je lvl 350 nog? schiet niet op namelijk haha!

Erik; fijn zulke ouders, ik mis dat wel bij mijn ouders hoor en vooral met kleine kids zou het eens lekker zijn als ze eens zeggen kom eens eten met z'n allen.

Geplaatst

Haha Gerrit, ik schiet veel harder op nu ik niet drink dus geef haar nou niet een verkeerd advies :-p

Lekker Erik, kiprollade! Heerlijk zulke ouders. Bij mij is het tegenwoordig andersom, mijn moeder krijgt van mij een bakje. Blij dat ik dat kan doen.

Geplaatst

zit er helaas niet in, misschien omdat ze van de oude stempel zijn kids zullen daar ook nooit gaan logeren, laatste kerst 1 dag bij hun geweest en dan was mijn ma al helemaal in de war terwijl we zelf (ik en mijn zus) ook eten mee brachten nou is mijn ma ook vergeetachtig dus dat helpt ook niet mee dat begrijp ik ook maar ze kunnen natuurlijk nog veel (ik denk daar wat positiever over, geloof er ook in dat dat helpt).

Geplaatst

Ja, begrijp wel wat je bedoelt.

Ben hier een tijdje niet geweest en heb ook niet meegelezen. Ik kom zomaar weer even binnenvallen.

Nou ja, niet zomaar. Gaat niet zo goed met me

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...