Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Het feit dat je nog steeds een berichtje hier kunt zetten is al heel bemoedigend Otje . (moet trouwens wel héél erg wennen aan je nieuwe naam hoor) Anyway, je laptop doet het nog steeds... volhouden dus maar het hele weekend en eventueel daarna naar de leverancier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 That's it I'm off. See ya later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Berichtjes komen van mn phone. Er wordt nu sofware geinstalleerd, maar ik heb het idee dat ie in een loop blijft hangen.... Ik moet dit weekend echt mn lappie hebben anders kan ik niet werken en duurt het weekend helemaal zo lang..... Nu echt weg, bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Sowhat wat is er dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 OK Sowhat is weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Hoi An, Hij heeft aangegeven dat hij druk is en zich soms ergert, maar dat het meer bij hemzelf ligt. En dat hij terug komt. Ik heb wat oude draadjes gelezen inmiddels. Hij neemt geen blad voor de mond, dus als hij het belangrijk voor ons had gevonden, hadden we het wel gehoord toch? Zelf heb ik soms ook zo'n bui en ben dan even weg. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Sowhat is een zij. Ze komt wel terug idd. Even pas op de plaats. Sowhat..heart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Niet gezien, hij, zij, maakt op zich niet uit, toch? Ik zal de volgende keer even kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nee hoor geeft niet, daar ging het ook niet om, klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nance, Als je gaat wintersporten (voor het eerst!) ben je hier dan weg, of bezoek je ons toch? Kun je meteen vertellen hoe het gaat. ook het skieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Ik probeer hier zeker te komen MG, ik lees hier alle dagen, dus zou heel onwennig zijn om dat nu een week niet te doen! Ik laat jullie wel weten hoe het gaat, heb wifiverbinding als het goed is... Vwb de drank ben ik niet bang, wel voor eventuele botbreuken, hahaha! Het zal me toch niet gebeuren dat ik met een gipsvlucht terug moet....haha! Nou, dat zal wel meevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nance, Volgens mij las ik dat je gaat lessen op het " lammetjesweitje" . Da's heel verstandig en waarschijnlijk moeilijk genoeg. Ik weet niet hoe sportief en lenig je bent. Ik ben tweemaal wezen wintersporten, nu een jaar of vijf, zes geleden. Geen les genomen, gewoon gedaan. Na de tweede keer heb ik echter besloten dat, als we nog een keer zouden gaan, ik wel les zou nemen. Juist om de gipsvlucht te ontlopen. Ik denk dat je het heel leuk gaat vinden. 's Avonds helemaal kapot van een hele dag lichamelijk actief zijn, buiten en met wat mazzel een zonnetje. Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Morgenochtend sta ik twee weken droog. Ik kon deze week al door de supermarkt lopen zonder me erg bewust te zijn van de bekende schappen. Dat valt me eigenlijk heel erg mee. Maar maakt me ontzettend waakzaam. Het slapen gaat langzaam maar zeker wat beter, dat komt wel weer goed. Wel heb ik behoorlijk gesnoept. Begin van de week nog op de weegschaal gestaan en dat gaf geen reden tot paniek. Wonderlijk. Straks ga ik weer eens kijken en ben zeer benieuwd. Eigenlijk gaat het zo goed met me, dat ik het niet helemaal vertrouw. Kennen jullie dat gevoel (nog)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Sportschool geweest Thuis, pc doet nix. Grrrr morgen bellen met hp en misschien toch een handyman bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nog iemand tegengekomen Otje, of is dat de handyman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Mn pleegbroer tegengekomen. Hoopte eigenlijk op iemand anders maar ja.... Ben netjes gestopt na een uurtje, anders blijf ik zo 3 uur tot ik er uitgeveegd wordt. Beter. Nu hondje uitlaten, in bad, eten en dan zie ik wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Een volgende keer beter, Otje. Jij hebt nog wat gedaan; ik kijk schaatsen. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Hij doet t !!! In een laatste opwelling muis en versterker plug verwijderd, opnieuw fabrieks instellingen gedaan. Tadaaaaa Wie had dat gedacht, nou zeg. Meteen back up maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Goed zo Otje, fijn! Kun je de handyman ook weer afbestellen. Hondje al uitgelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Nee eerst back up maken. Gewaarschuwd mens enzo dat spreekwoord...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Wat een opluchting. Rondje sportschool heeft dus wel mn koppie helder gemaakt. Zo zeg. Ik ben erg blij. Nu kan ik het weekend werken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 gelukkig Otje ik vind het wel knap dat je zo doorzet hoor net als bol, jullie laten je niet weerhouden door de techniek. Wij hebben net hard moeten werken, maar toch met 3-1 gewonnen! 3 gebleerden en toch gespeeld, ook doorzettingsvermogen maar dan op een ander vlak. Makkelijker voor mij. Morgen spijt misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Jane, ik doe altijd een hele uitgebreide cool down. Ook na mn danslessen. In de sportschool soms wel langer dan het sporten zelf. Alles rekken en strekken op je gemak. Daarna lekker in bad. Voorkomt spierpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Ik vind die uitspraak zo gek. Als ik me erger dan ligt het aan mij en niet aan... De enige manier om je nooit te ergeren, lijkt me de totale onverschilligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 nou nee Jen ik heb ook periodes dat ik me kapot erger aan sommige mensen terwijl ik ook een engelengeduld met ze kan hebben als ik goed in mijn vel zit en dan ben ik juist niet onverschillig, maar meer betrokken dan wanneer ik me erger. Kom dat best veel tegen, en dat betekent niet helaas dat ik altijd die knop om kan zetten. Maar wel dat ik even een pas terug doe als de omstandigheden dat toelaten. net wat Sowhat doet nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden