Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het feit dat je nog steeds een berichtje hier kunt zetten is al heel bemoedigend Otje . 

(moet trouwens wel héél erg wennen aan je nieuwe naam hoor) 

 

Anyway, je laptop doet het nog steeds... volhouden dus maar het hele weekend en eventueel daarna naar de leverancier... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berichtjes komen van mn phone.

Er wordt nu sofware geinstalleerd, maar ik heb het idee dat ie in een loop blijft hangen....

Ik moet dit weekend echt mn lappie hebben anders kan ik niet werken en duurt het weekend helemaal zo lang.....

Nu echt weg, bye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

 

Hij heeft aangegeven dat hij druk is en zich soms ergert, maar dat het meer bij hemzelf ligt. En dat hij terug komt.

Ik heb wat oude draadjes gelezen inmiddels. Hij neemt geen blad voor de mond, dus als hij het belangrijk voor ons had gevonden, hadden we het wel gehoord toch?

Zelf heb ik soms ook zo'n bui en ben dan even weg. Komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer hier zeker te komen MG, ik lees hier alle dagen, dus zou heel onwennig zijn om dat nu een week niet te doen! Ik laat jullie wel weten hoe het gaat, heb wifiverbinding als het goed is...

Vwb de drank ben ik niet bang, wel voor eventuele botbreuken, hahaha! Het zal me toch niet gebeuren dat ik met een gipsvlucht terug moet....haha! Nou, dat zal wel meevallen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nance,

 

Volgens mij las ik dat je gaat lessen op het " lammetjesweitje" . Da's heel verstandig en waarschijnlijk moeilijk genoeg.

Ik weet niet hoe sportief en lenig je bent. Ik ben tweemaal wezen wintersporten, nu een jaar of vijf, zes geleden.

Geen les genomen, gewoon gedaan. Na de tweede keer heb ik echter besloten dat, als we nog een keer zouden gaan, ik wel les zou nemen.

Juist om de gipsvlucht te ontlopen.

 

Ik denk dat je het heel leuk gaat vinden. 's Avonds helemaal kapot van een hele dag lichamelijk actief zijn, buiten en met wat mazzel een zonnetje.

Geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgenochtend sta ik twee weken droog. Ik kon deze week al door de supermarkt lopen zonder me erg bewust te zijn van de bekende schappen.

Dat valt me eigenlijk heel erg mee. Maar maakt me ontzettend waakzaam.

Het slapen gaat langzaam maar zeker wat beter, dat komt wel weer goed.

Wel heb ik behoorlijk gesnoept. Begin van de week nog op de weegschaal gestaan en dat gaf geen reden tot paniek.

Wonderlijk. Straks ga ik weer eens kijken en ben zeer benieuwd.

Eigenlijk gaat het zo goed met me, dat ik het niet helemaal vertrouw. Kennen jullie dat gevoel (nog)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig Otje

ik vind het wel knap dat je zo doorzet hoor

net als bol, jullie laten je niet weerhouden

door de techniek.

Wij hebben net hard moeten werken, maar toch met 3-1 gewonnen!

3 gebleerden en toch gespeeld, ook doorzettingsvermogen

maar dan op een ander vlak. Makkelijker voor mij.

Morgen spijt misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou nee Jen

ik heb ook periodes dat ik me kapot erger aan sommige mensen

terwijl ik ook een engelengeduld met ze kan hebben als ik goed in mijn vel zit

en dan ben ik juist niet onverschillig, maar meer betrokken dan wanneer ik me erger.

Kom dat best veel tegen, en dat betekent niet helaas dat ik altijd die knop om kan zetten.

Maar wel dat ik even een pas terug doe als de omstandigheden dat toelaten.

net wat Sowhat doet nu dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...