bolletje Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 M. Gerrit, hartstikke goed dat je je dat voorgenomen hebt. Een grote pluim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 MG komt deze je bekend voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Goede avond Ik lees herkenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 genoeg gedold serious work to do ik mag weer te volleyen dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 herken jij je ook in de gremlin Mai, nee toch? oh nee weg, kssst, ikke dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Nope No gremlin or zombie etc Werk-ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Jopske, heb jij NLP gedaan of mss zelfs gegeven....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Bij mij is alcolmisbruik een onderdeel van een levensstijl. Stoppen met drinken, zonder verder iets te veranderen, zou dus de hel geweest zijn. Ik moest eerder een ander leven gaan leiden, een soort van leven die mezelf aanstond. En een leven dat me aanstaat, daar kan alcoholmisbruik eigenlijk geen deel van uitmaken. Volgens mij kan dat bij niemand. Even op een rijtje: - full time job die veel concentratie vergt - twee maal per week hondenschool - vrijwilligerswerk van zo'n drie uur per weekend - meter van wnadelroutes Tja, dat werk ik niet bol als ik me kapot zuip RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Excactly Jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 (bewerkt) Vandaag hier Een belangrijk contact gelegd voor (vrijwilligers)werk Evenementen Laten bezinken//dan door 24 februari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 tof Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Yep//De oude diesel is na flink voorgloeien gestart Snap Jop Zo ist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 (bewerkt) Ja! 24 februari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 de vrijheid van meningsuiting vind ik raar staan in dat rijtje jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 dat maakt dat je zonder verstand zit te lezen en dan ineens oplet... ho wat zegt ze nu eigenlijk., hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 (bewerkt) O wat fijn Mai. Met mensen of met dieren? of bij de brandweer. Heb je het nooit meer koud Heb jij daar ook last van Jopske? Een afwijking in de orde? Goh zeg ikke nooooooiiiitttt Jen knuffie ook voor die dreumes 24 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 En hier ook een vette smile Bol, mensen-dingen "Culturele" dingen Most effe delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 he Bol, de kleine heeft in de hondenschool voor de eerste keer geravot met een ander hondje. Tevoren verstopte ze zich met staart tussen de poten. Zo blij hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 De mogelijkheid om keuzes te maken. Ja, die houden we erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Alles is een keus (Sartre) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Je kan alleen maar kiezen als je een alternatief ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 (bewerkt) Een alternatief is handig Niet bang zijn alternatieven zat Er is een keus Altijd. 24 februari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Als ik je juist snap, dan heeft het met vrijheid te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Ik had ooit een panische angst van treinen. - ik weet dat je dat niet bedoelt, maar toch vertel ik dit - Elke dag ga ik met de trein naar het werk. En ik ben bang als er zo'n ding aandendert, Maar ik mag bang zijn van mezelf. En dat maakt me rustig. Kate, erik en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 met vrijheid maar vooral ook met.... ff denken.... niet meer bang zijn nee ook niet met weten dat bang zijn mag want je weet niet wat er gaat gebeuren maar dat het niet hoeft dat het wel goed komt dat er wel iets anders komt en ja, ik denk dat dát vrijheid is Dat IS vrij zijn//in welke hoedanigheid ook Allles komt/is altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden