bolletje Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Hier is het nog rustig maar dat wordt dadelijk weer anders hoor als m'n schoonzus naar beneden komt. Het is nog steeds beregezellig hiero. 23 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Goeiemorgen Bol, Als het toch nog rustig is kun je de datum nog wel even wijzigen... Al die tweetjes gaan niet meer op: het is de 23e... time flies when you're having fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 En dan zal ik ondertussen even koffie en thee en zo doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Kijk ik ff in de index waar Bol uithangt..... zie ik bij Hannah staan: 'gebruikt priverechten'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Moghu Vonnie. Hoe doe ik dat veranderen? Zie het nu ook. Foutje bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Even bij het eerste bericht klikken op 'bewerken'' en daarna klikken op 'gebruik volledige editor' en dan kun je volgens mij ook de datum aanpassen bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Is gebeurd Vonnie. Bedankt. Moghu Sowhat. Vandaag weer naar de paarden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Toppie Bol! Goedemorgen Sowhat, ja, heerlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 prachtig weer, wel koud brrr.... zo utrecht- groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Goeiemorgen ook voor Toine uiteraard. Ga je er naar toe Toine of moedig vanuit het stoeltje lekker binnen aan? Ik ga hier de benen eens even bewegen... hoogste tijd. Maar zal eerst de tafel nog even dekken, tis tenslotte zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Volgens mij moeten we zo wel een eindje komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Even verste koffie en thee nog gezet. fijne dag allemaal. Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 (bewerkt) kreun kreun Von wat een weelde daar op tafel. zit ik hier met mn banaantje en koffie. ik heb de weegschaal op 72 en 76,6 kg gezien deze week en wat er tussenin. af en toe wil ik dat ding 3 hoog het raam uit gooien. Helaas, ik woon op de begane grond goeiemorgen dus maar gewoon weer frummers 23 februari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Goedemorgen, Dat ontbijt ziet er heerlijk uit. Dagpact: Hardleers Een fijne zondag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Zo schoonzus is weer gearriveerd dus ga ik weer afsluiten. Mensen geniet vandaag van het mooie weer hé? Wij gaan het hier zeker doen. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Morgen iedereen. Het was het zonnetje door mijn gordijnen waardoor ik nu al wakker ben. Na 4-5 avonddiensten blijf ik ook wel eens heel lang liggen. Nu vind ik dat echt zonde. Zo de oven aan van de zelf bak croissants erin met ham en kaas en dan denk ik sauna. Waar is die croupon code ook al weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Dagpact: Hardleers Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Goede morgen ik heb geslapen als een blok beton, gisteren mijn bed verschoond Dagpact: Hardleers Erik Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 http://youtu.be/S3yon2GyoiM dat is acteren he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 wat een waardeloze wedstrijd weer van utrecht brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 utrecht gewonnen.... god bestaat op die akker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 http://youtu.be/lxPL6Ricdac ben een zeepneus, maar wat mooi.... heerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 mmmmmmmmmm klinkt lekker. Hier hadden we Italiaanse meatloaf ovenfrietjes en sla op naar de koffie Ik vond zondagen als kind ook een ramp; wij moetsen opgedoft naar de kerk, ik mocht niet boompje klimmen in mijn zondagse kleren en als er visite kwam, nog sociaal zitten wezen ook. Als kompromis mocht ik soms in een hoekje lezen, en met neefjes en nichtjes spelen om hen bezig te houden. Nu kan ik zelf indelen en sinds ik een volleyclubje heb vind het zo'n beetje de leukste dag van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Agnieta, wat eet jij dan? warm :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden