Spring naar bijdragen

Donderdag 20 februari 2014

Jaap

Aanbevolen berichten

Jane,

als er berichten in je PB staan die je graag wil bewaren (voorlopig), kun je ze kopiëeren naar je documenten.

Of, als dat niet gaat, afdrukken, maar dan heb je nog meer om later op te ruimen.

In geval van twijfel bewaar ik een bericht nog en op gegeven moment heeft het toch zijn relevantie verloren en kun je het verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Allereerst;

Kate;

Van harte met je 4 jaar,

Supergoed joh :rose:  :rose:  :rose:  :rose: ,

Misschien had het op het jaarpact gemoeten, maar hier mag je ook best even in het zonnetje gezet worden hoor!,

Lekker gewerkt vandaag, zelfs een beetje stil vanmiddag,

Maar weer wat aan mijn opdracht gedaan,

Toen ik naar huis reed even aan een flesje wijn gedacht.

Gewoon doorgereden.

En wat men zegt, is gewoon waar;

Trek gaat altijd vanzelf weer over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Rapi.

Fijn dat je lekker hebt gewerkt en de fles voorbij hebt laten gaan.

Wijfie, mooi dat je je eigen dingen doet nu en ik hoop dat je ook wat aan de psycholoog zult hebben.

Al is het maar om je hart te luchten. Misschien heeft ze nog wat tips voor je.

Nou mijn mannie moet binnenkort ook voor het eerst naar een pedicure. Ben benieuwd dan wat hem te wachten staat en of hij er ook zo vrolijk vandaan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

get wat een verhalen na mijn

thaise noedels.

Ik frut het liefste zelf maar

aan mijn lijf en dat gaat prima gelukkig.

Ik heb mijn pb's verwijderd, pffffff

wat een OH ben ik toch, ook al schrijvend.

Het gaat per blz lidia (50 stuks per keer door

boven in de blauwe balk bij berichten, 1 x

aan te vinken en dan onderin verwijderen.

Ik zal niet weer 4 1/2 jaar wachten met de

grote schoonmaak hier, dat weet ik wel nu.

maar mijn box is wel erg leeg nu :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanmelden voor het dagpact lukt me niet als ik dagdiensten heb. Ik ga om 6.45 het huis uit ook goedemorgen zeggen lukt me niet. En om me nu om 21.00 aan te melden........maar ik doe het nu nog echt wel dag voor dag. Vandaag even lastig en een bekende valkuil,,,,,,moe van werk met honger naar de supermarkt na een dag hard maar lekker gewerkt te hebben. Het ik heb het wel verdiend gevoel.....en echt de bekende schappen gemeden in de supermarkt.

En verder, normaal heb ik het niet zo over politiek op plekken als hier maar dat plein in Kiev waar ze nu met vizier door scherpschutters op eigen inwoners schieten, daar at ik mijn boterham rustig op tijdens mijn ontbijt op doorreis. Je herkent het niet meer, de warzone die het nu geworden is. Wat een verschrikkelijke beelden! Reizen en mensen leren kennen uit een land maakt je toch meer betrokken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik,

helemaal met je eens, zowel wat betreft de supermarkt als Kiev. Ik zag net een stukje "no comment" op TV, werkelijk verschrikkelijk. Kennelijk heeft iemand dat gewoon een tijdje gefilmd, dus je ziet de gebeurtenissen zich voor je ogen ontwikkelen.

Ik ben nu 70 jaar, heb veel v.d. wereld gezien en vraag me af of de mensheid ooit leert door ervaring.

Het lijkt van niet. Een land waar ik ook ben geweest, wat niet zo voor de hand ligt, is de CAR.

Dan zie ik die vluchtelingen op het vliegveld bivakkeren, waar ik vandaan teruggevlogen ben, na 4 mnd. per truck er over gedaan hebbend om daar te komen. Laatst vertelde een vrouw over de moslims bij kilo 5(km)die burgers hadden aangevallen. Daar heb ik meer dan een week verbleven, naast een missiepost/school. Ik herken ook wel eens stukjes van Bangui op TV. Hoewel ik veel van Afrika en Afrikanen houd, was de CAR niet mijn favoriete land.

Het is idd bizar als je ergens geweest bent en je ziet het dan op zo'n manier terug .

Jij hebt dus hetzelfde gevoel als ik.

Jammer en helaas drukt het ene vreselijke nieuws het andere weg, zoals Syrië en ZuidSudan.

Wat zijn onze problemen daar dan klein bij. Alleen maar het drankpad v.d. supermarkt voorbij lopen.

Ik hoop niet dat iemand me nu gaat aanvallen, want ik weet ook wel dat het wat meer is dan dat, maar toch..

..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De documentaire van vanavond begint pas om 0.15 uur, het wordt steeds later. Ik begrijp dit nog steeds niet en niemand hier kennelijk, want ik heb laatst geen reactie gekregen op de vraag  wie het begreep.

Nou, dan meld ik me maar droog af van het dagpact en wens een ieder een fijne nacht, zoiets als ik afgelopen nacht gelukkig weer mocht meemaken. Ja, want ik droom ook veel, het is dus geen verloren tijd, dat slapen.

:clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...