nancy Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Goedemorgen allen, nog niemand wakker??? Of zit iedereen nu te genieten van een valentijnontbijtje op bed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 En ik ben weer weg ook, op naar het werk. Maak er een mooie dag van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Goede morgen op deze valentijnsdag en laatste dag van de week al weer. DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Goeienmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Ook een hele goede morgen, Moet zo aan het werk Ontbijt allang achter de kiezen Was al opgeruimd. Yvonne, Nog niet wakker? Snoepje, Tijd niet gezien, Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Ook goedemorgen vanuit een beetje zonnig groningen.......ik verwacht niets voor Valentijn.....best jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 ik heb mezelf 2 kinderbanaantjes gegeven, met koffie uiteraard en een hele goeiemorgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Ben ook weer weg, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Gaat goed met mijn hoor ..rapilos..en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Goeie morgen mensen. Het lijkt hier wel voorjaar zeg, ik hoor de duiven al roepen., en m'n hondjes wilde buiten spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Lekker ontbijt Nancy! Goedemorgen! De laatste twee dagen een besluit gemaakt. Voordat ik in augustus nieuwe opleiding start wil ik in April drie a vier maanden reizen. Voelt goed. Nu gaan organiseren en mezelf mijn bed uit schoppen! Happy Valentine's day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 15.00 uur, Geen tijd om te frummen blijkbaar.. Zie niemand tenminste, Volgende opdracht is af. Nog 9 te gaan, plus 2 praktijkexamens , 2 theorieexamens, en 1 verplichte alg. vakken dag. Jeetje, dacht dat ik al aardig opschoot, maar als ik het zo lees, krijg ik het bijna benauwd! En in mei,MOET ik klaar zijn. Hoe dan ook; Adem in, Adem uit! Zo, dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Dat zeg ik ook tegen mezelf hoor Sowhat, Gewoon doorgaan, en niet te ver voorruit kijken. Tot nu toe zit ik goed op schema. Hebben jullie trouwens gezien, dat Google ook vaak meekijkt. Niks is veilig hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 dagpact: albert agnieta miranda wijfie Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Misschien panne met d'r pjoet Aggie. Vanmiddag heerlijk schilderles gegeven. Gaat zo goed allemaal. Heerlijk. Nu gauw eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Eet smakelijk Bollie, Je hebt het verdiend, na al dat schilderen , Je hebt gelijk Agnieta, Heb Yvonne ook gemist vanochtend. Maar zou natuurlijk kunnen, 'pech met de comp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Dank je Rapi. Ik hoop dat je wat meer rust in je bolletje krijgt meis het komt allemaal goed met je studie. Ja makkelijk kletsen, ik zou zo ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Komt vast goed hoor Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 nog Voice Kidz liefhebbers of zit ik vanavond weer in mn uppie achter de nootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Leuk Voice Kids, Maar ben bang dat je alle nootjes alleen op moet eten, want ik ga weer gruwelijk vroeg naar bed. Morgen lange vroege dag. Maar wie weet, andere frummers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Ik ben er klaar voor!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 oh gelukkig, wel zo gezellig tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Tot zo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden