Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Kom me even droog afmelden in de schorsing v/h kamerdebat. Mijn hemel, hoe lang kunnen ontwikkelde mensen over dezelfde dingen doorzagen!! Misschien komt er zelfs nog een 3e ronde. Ik blijf kijken omdat ik benieuwd ben hoe het afloopt.

 

Tompoezen: ik kan me niet herinneren hoe lang het geleden was dat ik die gegeten had, vond ze wel lekker, maar ben geen zoetekauw.

Kwam vandaag en stel v.d.Marokko reis op bezoek met echte tompoesen. Lekker!!

Zij had een prachtig digitaal fotoboek gemaakt en ze hebben mijn video bekeken. We waren het erover eens dat het een zware reis was met te veel erin voor 2 weken. Ze waren ook doodmoe toen ze thuiskwamen.

De fys.ther. belde op het laatste nippertje af, foutje gemaakt door collega, maar wij kennen elkaar al mijn halve leven, dus dat kan.

Later belde hij dat ik om 17.30uur terecht kon en daar was ik heel blij om, want kan amper rechtop staan en heb veel pijn.

Het is op die reis idd overbelast, hoewel ik niet alles heb meegedaan.

Hij heeft me flink gepijnigd en oefeningen (die ik al deed) meegegeven. Woe. weer.

Als het niet snel helpt, hoef ik niet te beslissen of ik naar Iran ga,(4/5)  want zo gaat dat natuurlijk niet.

Heel toevallig is het vandaag precies 1 jaar geleden dat ik mijn pols heb gebroken en kom uitgerekend nu weer bij de ther.

De tijd vliegt werkelijk en voor je het weet is je leven voorbij. Daar mogen wij met onze levensstijl wel eens vaker aan denken.

Iemand gaf Wijffie ongeveer dezelfde raad. Helemaal mee eens.

Morgen wordt een gevaarlijke dag want ik moet echt eten in huis gaan halen. Dus eerst maar even langs hier om mezelf op het dagpact te zetten. Vandaag bedacht iki ineens dat dat voor mij werkt als refusal voor een ander.

 

Welterusten allen.

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

 

bedankt voor alle "hart onder de riem stekende-medelevende" berichten... doet me wel wat!

Hoe het nu is.... Chirurg-technisch is op gelukt....

Verder 'weeeeeeeeeeeral maaaaaaaaar es afwachten)

 

Hmmmmm '''ziekjes....

Heb er nog veeeeeeeeel maaaaaaaaar ik krijg dan altijd "waarschuwingspunten" en op den duur "levenslange bans enzo....

 

Maaaaaaaaaaaaaaar ik ga toch nog ne leuke zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Lidia, weer een plusje erbij voor een droge dag! Morgen weer hoor  :) Als ik morgenavond terugkom van mijn avondje weg, kom ik even kijken hoe je het gedaan hebt... :P

Boodschappen doen doe ik tegenwoordig vaak met 1 van mijn kinderen of ik laat 1 van hun even wat halen voor die dag. Als ik alleen moet, doe ik dat 's morgens na het ontbijt. 's Middags na 4 uur is t vragen om een moeilijk moment bij mij dus die probeer ik te omzeilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Peet.

 

Kurkdroog, ja ik snap je, maar ik ben alleen, mijn kindjes zijn al veertigers. Gelukkig woon ik in een klein dorp , dus moet voor de wekelijkse boodschappen met de auto, hier is het te duur.

Maar ik ben van plan direct na het ontbijt te gaan, wanneer dat is, hangt af van het gedoe in de 2e kamer.

Hoop niet dat er mo. om 8 uur of zo een pakje wordt afgeleverd waar ik al 3 weken op wacht.

Ik heb m'n boodschappenbriefje al klaar en houd me daaraan, behalven als ik goede aanbiedingen zie.

Weet nog niet ik ik naar de grote stad zal gaan met die discounter of de kleine stad. Daar hebben ze vaak hele goede wijn aanbiedingen, waar ik nogal eens de mist mee in ben gegaan, dus mss beter iets verder te rijden.

Nou ja, Het zal best lukken, is zo'n afgang anders. Dat laat ik aan ministers over.

O.K. over 1 min. begint de soap weer, dus ben weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...