Marc Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen allen, http://www.youtube.com/watch?v=fX5USg8_1gA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen!! Een mooie dag iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goeiemorgen Marc en Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen luitjes, weer helemaal present. Eerst maar even snel koffie en thee gaan zetten en een beschuitje smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Heerlijk weer een werkend modem te hebben De boel is inmiddels klaar. Ik ga lekker een bak koffie inschenken en de krant nog even lezen Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers Albert Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen, Ik schuif maar eens aan voor het ontbijt. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 En ik voor een lekker muziekje. Laaaaaylaaaa.... heerlijk Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goeie morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Loopt alles nog naar wens Jippie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Momenteel wel, zie tegen het weekend op. Ga een lang weekend weg ( daar heb ik dan natuurlijk wel zin in) met vrienden die allemaal wel een borrel lusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Mooi in elk geval dat ik ongelijk had, maar is wel lastig ja zo'n weekend. Vooral in het begin. Zelf heb ik dit soort gelegenheden zo lang mogelijk kunnen vermijden maar ja .... moet ook maar net zo uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Moggeuh allemaal, knufff tante Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Goedemorgen. Ik zat net met m'n eerste kopje koffie van vandaag en kreeg een bijna onbeheersbare zin in een sigaret. Toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies zo mijn gedachte aan roken uit.. In dit geval was mijn hogere macht dus een olifant met een lange snuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Wilde graag dat je ongelijk zou hebben, is een goede stok achter de deur voor me en natuurlijk mijn klokje! Ik denk dat ik het weekend wel lastige momenten ga krijgen maar ben bezig een smoes te verzinnen waarom ik niet kan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 (bewerkt) Hey krijg nou wat DRAKIEEEEEEEEE Wat leuk dat je ff komt piepen zeg. Hé lieverd hoe is ie? 29 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 hahaaha Kohtje. Nog even een je kunt deel 2 van Lollifant schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Bedenk Jippie, het is vooral de twijfel die je de nek om kan draaien. Probeer vooraf zeker in je schoenen te staan en twijfel niet toe te laten. Daar kun je je op instellen. Weekend, leuk mooi aardig, we zien wel, maar drank hoort daar voor jou niet bij. Klaar. Einde verhaal wat dat betreft. Zoiets in je kop stampen of zoiets. Jippie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Jippie, zit 'm die vriendschap in het "allemaal wel een borrel lusten" of zijn er andere waarden die die vriendschap vriendschap doen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Smoezen houden het doorgaans niet lang uit. Je drinkt niet, klaar. Daar is geen smoes voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Inderdaad Dylan, jouw regels ga ik nog wel een paar keer overlezen voordat ik wegga. Kohtje, deze vrienden zijn me veel waard. Gelukkig niet alleen borrel vrienden anders was ik niet meegegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Ha Bolll, ja gaat hier langszaam maar goed hoor, herstel duurt wat langer dan gewilt, maar ja en met jou dan en je diertjes? Marc reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Het grote nadeel van smoezen vind ik, is dat ze tegenargumenten uitlokken. En dat nu net wat je niet kunt gebruiken op bepaalde momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden