Jaap Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Mensen met baby's hebben veel tijd over? Of de kraamzorg zegt dat dat moet en aangezien je als jonge ouders onzeker bent volg je dat advies maar op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Tja .. ach.... zucht....traan.... Ik ben er inmiddels achter waar de trigger zit, in het niet gehoord worden. Probleempjes in mijn jeugd. Ben al jaren in therapie en juist dit thema komt elke keer weer naar voren. Ach ja...we proberen te leren maar vallen vaak toch nog in dezelfde fout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik heb je gehoord hoor Nancy, alleen ik heb een iets andere kijk er op. Ik kan nou eenmaal hier in niet met je mee gaan in jouw boosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 zelfde hier Nancy. Je kreeg reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Of je denkt: laten we zo goed mogelijk zijn als ouder, zelf mogen we stinken maar baby gaar twee keer per dag in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik praatte vroeger tegen mijn cavia's Nancy. Thuis luisterde men niet. Het is een denkfout om ervan uit te gaan dat dat zo blijft voor de rest van je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Ik ga 8 uur slapen, ongeveer, en als je niets te doen hebt kan je me zien liggen dromen: http://www.youtube.com/watch?v=l8vaLgiSWQg Sleep, remake van de geweldige film van Andy. 28 januari 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Soms valt het met tegen als mensen niet reageren. Dan denk ik: ik zei toch iets waarop echt te reageren viel. Anderzijds reageerden mijn cavia's ook niet, en die zagen me graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 ik lees je ook graag hoor jen en mij geef je niet eens te eten slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden