toine Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 kent iemand de serie "touch'" van kiefer sutherland en zo ja, wat vond je ervan. zie dat er twee seizoenen van zijn en meningen zijn zeer verschillend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 OOOhhhh Jane, nie zo lelijk doen ja! Ik had ff niet meer zoveel te vertellen op het forum. Jahaaaa, geen woordjes, het kan echt. En nee, ik hoef geen hulp hiero van jullie bij het maken van een verslag. Fran helpt me, hihi. Dat verslagen schrijven is nou eenmaal story of my life en aangezien ik altijd alles uitstel.....ben ik altijd te laat en is er altijd een verslag wak moe schrijven. Wens dat het met u goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Vind em alleen maar leuk omdat ie een waterbed heeft Plons! Lekker he, geen woorden Is fijn. 28 januari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 met mij gaat het goed Bam (slechte mensen he gaat het altijd goed???) en oh wat mis ik mijn waterbed als ik jou lees Mai, had het er net nog over met dochter. Temperatuur regelbaar, geen rugklachten meer, maar ja, éénmaal zware lekkage, en in het huis daarna ontzette die 850 kg mijn draagmuren, dus hij moest weg. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 met dochter naar mandela, long walk to freedom dagdag Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Een logeer/leen-bed Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 goedemiddag allen, ik zit op mijn werk en ff snel op het forum kijkend, gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 stouterd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 http://youtu.be/uuUy2ShGLyo wow.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 beter dan dit wordt het nooit.... moet je smaak zijn, als je "het" niet hoort, wat een gemis. ga sporten brrr, zo geen zin in, laters.... toch altijd blij als ik weer thuis kom en moe ben van dat gezweet doegies http://youtu.be/h3kQt14_5OQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Lekkah Toine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Er zitten maar weining nieuwe mensen op het forum heb ik het idee, of zie ik dat nu verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Zned hopt er wel eens eentje binnen Heb ik zo het idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik zie nu alleen ervaren forummers en oud gediende, haha, voel daar een beetje nieuw bij! maar is het altijd zo rustig? of is iedereen gewoon druk aan eht werk etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Zoals het hoort Ben hier niet altijd Mss 's avonds meer volk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Het valt gelukkig reuze mee Ik hou er ook niet zo van Het leidt de aandacht maar af Focus on the real thing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Heel erg onder de indruk van de film rond mandela! een absolute aanrader. gauw eten en dan weer een vergader/nascholingsavond bleh zo geen zin om weer door de regen te gaan 28 januari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Nou heel veel sterkte dan Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Naaf Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Naaf Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goeienavond mensen. Ik ben blij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Kijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 M an mag volgende week op dagtherap[ie :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik begin te stotteren van geluk zie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden