rapilos Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Nooitmeer, Goed bezig joh Fijn, dat je man ook mee wil werken. Pluim! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 waar blijft die taart nou Rapi? lekker he, dagje zweten. Net lekker zuurkool op, echt weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 waar blijft die taart nou Rapi? lekker he, dagje zweten. Net lekker zuurkool op, echt weer voor. Ja Jane, Taart is jullie van harte gegund, Maar je weet hoe handig ik ben met plaatjes , Denk het er maar bij. Blijf je lekker slank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Nou Agnieta, Hartelijk dank hoor, Ook voor de roos, de kus, het cadeau, en de mooie foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Snap het Quote en multiquote niet goed.... Hoe werkt dat nou eigenlijk? Wilde op een stukje van Ietje reageren. Ietje, Snap wel je irritatie, maar zelf reageer je ook niet op anderen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 pak jij even een mes Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Oh, mokka! Yammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 dan maak jij even een chipolata Sowhy, hebben we keuze en ik lust beiden wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Heb je ook slagroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Jippie, quote kun je aanklikken en dan in of onder het bericht zelf er iets bij schrijven. Multiquote gebruik ik niet, misschien als je met meer mensen quote? Of meerdere berichten in één reactie?Dylan is wel iemand die dat uitprobeert he Dylan? Ik ben nogal lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 nee ik heb geen slagroom ik denk aan de lijn of iets wat daarop moet gaan lijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ik had quote gedaan maar zag niets in mijn bericht toen ik verder typen ging............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Tja moet ik ook doen......zie nog steeds die rollade in badpak ( toen ik in het pashok stond om badpak te passen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 het is zelfspot Jippie er is ook nogal veel van mij (om van te houden, volgens zoon ooit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 voor Sowhathttp://www.smulweb.nl/recepten/890652/Chipolatataart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 ik maak even plaats; kunnen er 2 nieuwen bij laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Pfffttt ik zit weer eens te knoeien met m'n internet. alles gaat zo langzaam en vaak krijg ik de melding dat ze het gevraagde niet kunnen vinden. Ik heb als zoekmachine Mozilla Firefox. Wil die er graag af hebben maar weet dan niet meer of ik nog opnieuw gewoon Google kan installeren. Wat een geklooi zeg met die stomme pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 je kan toch gewoon www.google.nl intikken bij firefox? Hey Fruitje. Ja maar vaak weigert ie om te zoeken of krijg ik te zien dat hij de pagina niet kan vinden. En dat is dan ook b.v. bij alc. de baas. Het lijkt of de zoekmachine niet meer goed werkt. als ik even Google wel kan krijgen gaat het vlugger maar om een of andere rede gooit hij die er vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ik kan natuurlijuk heel het zaakje oppakken Fruitje en dan naar buiten lopen en dan per ongeluk uitglijden hé Ik wacht maar af Fruit. Dank voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Bolletje, probeer eens www.zoek.nl Dat is google met een omweg. Mijn laptop gooide google er ook steeds af. Rapi gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Zou dat beetje rum onze "trekker" al kunnen raken? Heb daar nog niet bij stil gestaan...... probeer eerst mijn "gewoonte" aan te pakken. Mijn dagritme aan te pakken. De klok van 17:00 te doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 En in het weekend zelfs eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 pak jij even een mes Rapi? Via multiquote. Smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Fijn om te lezen ietje! Ik zelf nog niet lang gestopt en 2 dagen geleden even afgegleden......En nu weer in het weekend gestopt.........Zou het ook fijn vinden om aanmoediging te horen. Dan is dat voor mij ook makkelijker om op anderen te reageren (geldt ook voor anderen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ja had niet last van ontwenningsverschijnselen ( wat de valkuil werd). Dacht dat ik er "erger" aan toe was. Maar het zijn niet de verschijnselen maar de gewoonte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden