bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Zo ik ga wat doen. Vanmiddag een plaat mdf. halen voor een schilderij dat ik wil gaan maken. Heb een aparte maat van een lijst. bovendien is mdf. veel sterker en trekt niet krom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 goedemoggel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 hoi angieta.. vandaag rustdagje.. beetje sauna, goed eten en verders weinig ik heb last van zenuwpijn in mijn mond, erg vervelend dan zit het weer onder, dan weer boven en bij koud of warm, ga ik letterlijk door het dak brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Maar proberen om helemaal geen drank meer in huis te halen Ietje. Anders wordt het toch iedere keer weer erg riskant voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 hier hebben we een wijnkelder met van alles en nog wat............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 woon bij mijn ouders en die houden op zijn tijd van een drankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 kan moeilijk de kroegen hier in zeist vragen of ze definitief dicht willen gaan, omdat toineneman af en toe zwaar aan het infuus gaat Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Ik heb hier ook nog flessen staan. Nog over van kerst. Zolang ze dicht blijven heb ik er geen moeite mee. Als er 1 open in de koelkast zou staan zou ik er heel moeilijk van af kunnen blijven. Maar ik kan de flessen dicht houden, dat kost (nog) geen moeite. Als dat begint gaan ze weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Hier in huis wordt "gewoon" gematigd genuttigd door bezoek en mijn partner. Ik vind dit niet vervelend, Ik accepteer mijn probleem met alcohol en snap dat als ik er weer aan begin het hek alweer snel van de dam is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Waarom begin je er dan over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Dit soort berichten heb ik vaker hier gelezen. Van wijfie bedoel ik. Het is geen sterke drank... het is er maar eentje ... als ik me rot voel. Allerlei verontschuldigingen vooraf liggen er al in besloten. De volgende dag lees ik dan meestal een nog minder leuk bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Lady Di Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Precies. Wat is er mis met lesgeven aan beginners? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 ik was nog aan het bijlezen toen ik lady Di tegenkwam hoi Aak en Wijfie, ik heb 7 maanden een fles wijn in huis gehad waar ik geen last van had, en zelfs trots op was, dat ik die kon laten staan. maar hij ging wel leeg en daarna was ik weer jaren aan het jojo-en. en nu weer verder lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Hier heb ik ook gewoon drank in huis en het maakt me niet uit of het nu open is of niet, ik drink het niet, zolang ik die keuze om te drinken maar niet maak, dan is het foute boel. Maar het heeft een hele tijd geduurd voordat ik zo ver was dat ik dit kon, zeker de eerste tijd had ik dit niet hoeven proberen. Daarbij heeft zeker de Refusal mij erg geholpen. Wat ik niet durf is een alc. vrij biertje te pakken of zo, omdat ik dan erg bang ben dat ik toch ga zitten wachten op die kick die niet komt, ook al weet ik dat het alc. vrij bier is, de herinnering aan die smaak is al genoeg voor mij denk ik, dus doe ik dat niet. Er zijn genoeg lekkere drankjes waar geen alc. in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 De 306de les tenminste de laatste les die je leerd. Je stopt met dat drinken om jezelf. En alleen daarom houdt je het vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Ja precies Sowhat, hoe gaat het nu verder Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Ik hoop dat het goed gaat Wijfie en dat het niet al te zwaar gaat worden voor jullie allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden