Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 nee eigenlijk niet Bol. En inderdaad, ik mis de felle verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Toen het zo'n noodweer was heb ik veel aan haar gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Toen het zo'n noodweer was heb ik veel aan haar gedacht. Och lieverd wat kan ik me dat goed voorstellen. Dat zijn vreselijke gedachten. Nog steeds niets gehoord? Nee dat zal niet anders hadden we het zeker wel geweten. Bah wat een ellende meid. Hier kan niemand je mee helpen als alleen de hond terug brengen. Kan je wel wat verdriet kwijt aan je man of lukt dat nu helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Nee, communicatie lukt niet zo goed. Hij is te hard onderhevig aan stemmingswisselingen. Dat versterkt mijn eenzaamheid ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Begrijp ik Jen, net getrouwd en nu al zo eenzaam. Schreef je pas geleden niet dat ze hem een half jaar willen blijven opnemen? Wijfie geloof je zoon dan maar, als dadelijk de politie komt zal die zeker zien of er een ambulance moet komen. Kan je niet naar hem toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Ja dan is het alleen zijn heel rot Wijfie. Morgen zal je zeker meer weten. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan pitten. Lieve mensen ik ga ook stoppen, tot morgen allemaal en een voor Jen. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 X ietje, komt vast helemaal goed!! Wat al iemand zei, eerste dag nog maar he! Jenny............ kom een weekendje naar hier!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 En dedicated aan iedereen die te maken heeft met instanties, betweters etc etc (ook voor mezelf dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden