bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hey die Gunn wat fijn dat je er weer bent. Je bent door veel mensen gemist, kijk maar een op het speciale draadje daarvoor. En, heb je nog goeie voornemens voor dit jaar gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ik keek naar je onderschrift Gunn en bedacht vanwaar je komt zoiets maar van mij mag je hoogbejaard worden hoor liefst in goeie gezondheid natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hé, lief Bolletje. Goede voornemens? Tsja, de weg naar de hel, hé. Toch ga ik het weer doen. Ik stop. Maar met iedere poging lijkt het steeds uitzichlozer te worden. Ik word er niet jonger op. Ik wil nog heel veel doen, maar kan alleen niet zo veel meer. Zowel fysiek als mentaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ach je bent nog piep[jong Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) Oei kerel dat klinkt toch wat somber weer. Jammer. en dat lees je hier vaker dat het iedere keer een nieuwe poging het weer moeilijker wordt om te stoppen. Maar allereerst wil ik je een hele dikke geven en ben erg blij dat we je hier weer zien. Hopelijk kunnen we allemaal een steentje bijdragen aan jouw geluk. Dat zou mooi zijn. 2 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Nog veel Russen gelezen geweertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hé Jen. Nou, 37 jaar vind ik niet piepjong meer. Om eerlijk te zijn, zit ik denk ik een beetje in een midlife-crisis. Ik voel me niet jong meer, maar echt een oude knar voel ik me ook nog niet. Beetje gemengde gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 @Jen, Oh ja, hoor. Bulgakov's Maestro/Margarita en Dostojevski's De speler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Dank je, Bolletje. Maarre, hoe gaat het met jullie verder? Gewoon in een paar zinnen. Er zal toch het enige gebeurt zijn in die negen maanden dat ik weg ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Als je nog kan lezen dan gaat het naar behoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Gunnnnnnn, wat fijn je hier weer te lezen!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Het eerste wat ik opmerkte was dat de site er anders uit ziet. Is dat sinds kort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Veel gebeurd hier, Gunn, het leven is ook hier "gewoon" doorgegaan. Hoe gaat het met jou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Sinds een maand of twee. Even wennen, maar feitelijk is de site hetzelfde gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 november?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hé Nancy. Ja, het is weer even geleden. Hoe'ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Negen maanden in een notendop... Aardige oefening voor mij eigenlijk, - Ik werd ontslagen omwille van narcolepsie - Ik ben getrouwd - Ik vond nieuw werk - Man is manisch geworden - Huis is zwijnenstal geworden - Hond is gaan lopen omwille van vuurwerk Zo klinkt het eigenlijk wel behapbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Gunn Jen verder heb ik niet zo veel te melden, alles begint weer gewone vormen aan te nemen, zodat ik niet denk dat het zaterdag is als het nog maar woensdag is en zo, dat heeft dus niks met drank te maken, want ik drink niet en toch gooi ik de dagen door elkaar (en ik ben echt de enige niet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hoe gaat het nu met jou, Gunn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goed mensen ik ga weer stoppen, trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 @Nancy, Het leven met z'n ups en downs. Vorig jaar December is m'n Oma overleden. Op twee-en-negentig jarige leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) Welterusten, Bolletje. En misschien tot morgen. 2 januari 2014 bewerkt door Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 kom je toch uit een sterk geslacht Gunn. ik ook, en daar hoort op tijd naar bed soms bij nu dus slaap lekker en hopelijk tot snel weer Gunn. Jen KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hé, Albert Remmo. Heb ik stiekem ook steeds meer last van. Beginnend ouderdomskwaaltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Heeee... ja, dat zijn moeilijke tijden Gunn, mensen verliezen die je al lang kent, die jou kennen en waar je van houdt...en dan moeten ervaren dat je ze niet voor altijd bij je kunt houden... dat doet pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden