Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ha ons vm se. Ja Mai dat is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Heyyyyyyyyyyyyy, Jenny.... Alles bikke onder control nog daar? Heb niks gelezen dus niks gevolgd... was ff kes weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nu ik hier toch weer es ben... En dank zij de goede instructies.... Zal ik een liedje opzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 hoi xiet!!!!!!!!!!!! ik las over (hoe moet ik ook alweer quoten?) moe en kids en hoe onze (ik zeg maar "onze") moeders dat altijd zo goed konden. Zonder moe en bleeeh en pfffffffffffffff...... Nou, Iet ik kan het ook niet...... Ik ben wel MOE, bleeeeeeeeeeeh etc......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik geloof dat ik een beetje gecrashed ben. Heb de hele verhuis net afgeblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 zag net............. lidia..... dus.... (hoewel de leeftijd vast niet klopt) maar toch.. Bij deze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Mss maar beter Jen Beter later in rustiger vaarwater! Goos Frabba girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 voor jen!!!!!!!!!!! en dank aan Maaike (heb ik zelf oooooook vaak nodig) http://youtu.be/Fscuv4PIjws Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 welterusten, Ook vandaag geen alcohol gedronken. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 7 en 12 (plus alle vriendjes den helen tijd pffffffffffffff) duhusssssssssssss goooooooooooooooooos frabba............ Maar idd dat moe , moe en nog meer moe...... vreselijk (en ok miss dat alc gebruik ook wel rol speelde, maar nee, want zonder same same) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ja idd Xiet!! Van dat maskeren... pfffffffffffffffffffffffffffff maar goed alc is ook geen oplossing, speed ook niet, coke ook niet... ik ben nu 47 dus ik zal t maar op den overgang steken dan he..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ouw doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) hihihihi ps........ zal ik nog wat "antieke" liedjes opzetten?????????????? 27 december 2013 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 er is trouwens een nieuwe film van lars, met in de hoofdrol charlotte gainsbourg... die wil ik wel zien! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 oeps................. nu ga ik vast weer een "waarschuwingspunt" krijgen............ Maaaaaaaaaaaaaaaar als ze goed Frans spreken, horen ze dat het eigenlijk gewoon een liedje is , waar de vader zegt "jij bent mijn engeltje" "jij bent het beste wat in mijn leven is overkomen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ach jaaaaaaaaaaaaaa......... als er toch niet zoveel volk meer is, dan ga ik ook (nuchter) aan de draaitafels staan........... gewoon... omdat ik dat leuk vind; Dus deze voor mezelf!!!! Slaap lekker Ieteke! http://youtu.be/E3kgjzUsDeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Fijn Ag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Wat beteknt Khg? Of doe ik nu onnozel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) In ieder geval heb je je zoon gesproken 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Wou je nog wat zeggen Dylan? Zou ik wel leuk vinden Op één of andere manier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Love hug zou het kunnen zijn geen slaap nog wel moe maar niet genoeg Heb al een nacht overgeslagen Geeft verder nix, is wel vaker.. Sterker nog, men zou haast kunnen spreken van een beperkte opleving Gelukkig ben ik geen 20 meer Dan waren de rapen gaar nu Dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Lekker geslapoen maar nuu klaarwakker. Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ja Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ook nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) zo stelletje nachtbrakers wij hebben 1 set gewonnen op een heel tournooi een team heette de nachtbrakers ook van verloren. wel 5oliebollen gescoord niet dat ik die lekker vind maar ja op een oliebollentournooi eet je oliebollen tussen de volley door dat heet traditie dus moet het smaken geloof ik. had ik nu gister die kilokiller maar ingevuld, snik snik. wat een ge oh he ik word er zelf simpel van. ga maar slapen nu beetje hyper ook Mai, niet door hyperen he meis pak je rust en jen je glas warme melk en honing zegt moeders sloppel famkes 28 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden