Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Kan er nix an doen.. Maar ik heb er gewoon weer zin in Voor mezelf, lekker mezelf Rustig en senang Gek doen Als ik zin heb Heeft nix met middelen te maken. Slapen komt ook wel weer En anders maar niet Zou nog wel heul veul willen zeggen Maar doe het niet Luister. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Eigenlijk wil ik gewoon de status Van oud gediende naar Ouwe rot in het vak. Just like ya all! (same) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goeiemorgen. Ik heb fijne, relaxte dagen gehad. En wat slaap ik heerlijk, deze donkere, vrije dagen. Nachten van 8 uur en dan na het ontwaken eerst nog een half uur lezen in bed. Vandaag maar eens naar de kapper, daar is het lang niet van gekomen. Er was zomaar plek, na de kerstdrukte. Mai, fijn te lezen hoe je hebt genoten met je kinderen. En Ietje, lekker sterk bij jezelf gebleven, super. Sowhat, rust lekker uit de komende week, dat heb je wel verdiend. Goed jullie allemaal te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goede morgen, Dagpact: Hardleers Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lidia van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Fijn Kate!!! Slimmerik, na de kerst naar de kapper je bent vast extra verwend... Ook altijd fijn om jou weer even te lezen Hoi Albert, was je nou bij W? Ik weet het eerlijk gezegd niet meer Maakt ook niet uit Heb je het goed gehad? 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Dagpact: Hardleers Albert Tatum Goedemorgen allemaal. Lidia, gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goedemorgen allemaal. Kerstdagen weer voorbij.. Op naar het nieuwe jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Eerst de nieuwe dag Ton (Excuus, zit weer op praatstoel) Viel het mee,-of tegen de kerstdagen voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 En Tatum? dagpact verraadt dat je het "moeilijk" hebt Hoe was je verjaardag, was dochter er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hoi Mai, nee ik vier mijn verjaardag al een paar jaar niet meer. Ik ga deze vakantie nog met dochter uit eten om verjaardag en kerst samen te vieren. Zij werkte met de kerst. Ik heb wel net voor de kerst weer online een leuke man ontmoet. Kerst was dus niet eenzaam met allemaal leuke berichtjes. Ik kijk wel hoe dat verder gaat lopen. Nou, vandaag lekker met mijn handen in het sop. Even een goede sfeer in huis poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Wat leuk om dat samen zo te doen Tatum! mag ik vragen hoe oud je dochter is? ik vier die dingen ook nooit, goed! Hee en ook nog een man zit jij op dating sites? Ik vraag maar wat hoor (je hoeft niet te antwoorden) Ik heb zoiets nog nooit gedaan Heb er niets mee.. op die manier Maar leuk voor je! Lekker poetsen! 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 goedemorgen allemaal! dagpact: hardleers albert tatum miranda en nu uitbuiken.... Hoe laat heb jij gegeten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Gelukkige verjaardag Lidia! Ik moet de garage gaan uitruimen. Zo geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Van wie moet dat Jen?Of wil je hem zelf graag uitgeruimd? Dat kan dan wat afleiding bieden en ben je lekker bezig Ging de eerste helft van je rotdag wat? En hoe heb je het met die (on)genode gast opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Ik begin me gewoon weer dingen af te vragen Hoe andere mensen dingen doen en zien.. Als ik irritant ben, hoor ik het wel 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 De gast is naar huis, hij heeft me uiteindelijk geholpen met het eerste deel van de rotdag. Ik was vergeten dat ik hem eigenlijk niet zo graag mag. Vreemd he, hoe alles anders is als je te veel gezopen hebt? Toen was hij gewoon een van de weinigen die me nam zoals ik was. Wat niet zo verdienstelijk is eigenlijk. De garage moet, want daar moeten morgen erfstukken van mijn ouders in gestald kunnen worden. Pff. Weet niet hoe ik mezelf gemotiveerd moet krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Mai ja ik was beide dagen bij W met schoonouders, was gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) ja, das wel vreemd. Tenminste dat is mij vreemd, maar ook niet helemaal Want (dat zei je geloof ik ook al), diep van binnen weet je dat Maar als mensen je nemen zoals je bent, ach.. En ook nog helpen met het eerste deel van de rotdag.. Hangt ook van af vanuit welk belang of mss uit schuldgevoel (dat ie het zelf eigenlijk ook wel weet?) Garage is dus je er toe zetten eenmaal bezig, vaak helemaal ok Gewoon maar dom ergens beginnen en een strategie uitstippelen, van belangrijk, naar minder belangrijk Tussendoor pauzes inlassen (bij mij is dat meestal even een shagje) Achteraf zeker, succes jen! (Ik meen wel wat ik zeg hoor) Ik las ooit iets, maar ben het vergeten Het ging over het goed hebben met mensen die je niet mag Hoe fijn het dan is om het goed te hebben met iemand die je wel graag ziet (zoiets was het) 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Fijn te horen Albert! Ik gun het je! Trust! (vooral in jezelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 eigenlijk voel ik me zelf wel een beetje schuldig. Iemand die je niet mag uitnodigen om de eenzaamheid te verdrijven... Enfin, er is geen schade berokkend zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nee, dat begrijp ik wel Ik doe dat niet meer Meestal dienden ze zichzelf aan Dan vond ik het zowat genant om te zeggen, nee dankje, geen zin Maar idd Er zijn geen dooien gevallen En we zijn mensen Wel grappig om bij jezelf te herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Die garage doe je het liefst zelf? Dat zou ik me kunnen voorstellen Dat heb ik wel mensen moeten niet in mijn spullen gaan rommelen Of erger bepalen wat er weg gaat of niet Dan word ik nerveus Al duurt het dagen ik wil zelf beslissen Ik zou nog wel eens advies kunnen vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik doe dat helemaal niet liefst zelf, maar ja, heb niet direct iemand om me te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Dat is wel jammer Dan is er weinig keus Of de stoute schoenen aantrekken? Buren? 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden