Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Dat is vervelend Wijfie, geluidsoverlast. Ik plaats nog even een mooi kerstlied, je mag zelf kiezen hoe hard en of je luistert. http://www.youtube.com/watch?v=j9jbdgZidu8 24 december 2013 bewerkt door Jaap
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 De ontvoering van Heineken gezien goed gespeeld en hardstikke spannend. En net als het slot van Serious Request een happy end. slaapwel
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 en nog eentje dan om het af te leren
paul Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Ik lag net helemaal in een deuk toen ik naar ned. 2. zapte. Dat mensen bij elkaar komen om te zingen vind ik prachtig... maar die teksten :-) En dan mag het natuurlijk allemaal ook niet te liederlijk klinken (lees het psalmenoproer van Maaten het Hart) Serieus Request is werkelijk afgrijselijk, maargoed, Een deel van de menschheid heeft er plezier in. Het narratieve viert hoogtij. Amen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden