Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ach, Spud weer niet up to date. Fijne kerst allemaal!

Baal ervan dat iemand afwezig is op mijn dieren diner. Maar hoop dat ie eindelijk een fijn thuis gevonden heeft en niet meer in de garage hoeft te wonen.

Ik zie nog wel hoe de verdeling gaat van onze liefde. :D Als mijn maatje zich maar goed voelt. Vind ik dat helemaal prima!

Ik had zelfs een maffe droom, dat ik hem met een krans van medicijnen en een briefje weer liet vertrekken naar die andere lieve mensen.Misschien word dat wel waar. ;)

Spud droomt graag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn, ben ik pas de afgelopen 2 jaar bekend met kerstavond. Vind het dus best raar, terwijl ik ook ervaar dat mensen rond mij dat eigenlijk de belangrijkste dag van kerst vinden.

Kerst staat voor mij voornamelijk voor ruzie.  Omtrent de kerstboom optuigen, vriendelijk doen tegen degene die je doorgaans haat. En wat ik nog het meest verschrikkelijke vind aan kerst is, dat iemand in de keuken ontzettend zijn best doet en niks mee krijgt van dat hele kerstfeest.

Dit jaar dus lekker niet, stomtoevallig. Na geopperd te hebben dat iedereen die komt (meestal mijn broer met zijn gezin en ik zei de gek) ieder een gang zou doen, liet mijn bro het afweten. Dus heb ik een onbezorgde kerst met mijn mum. En we gaan chinees halen. Alleen het toetje moest zij voor zorgen, maar dat is al een maand geleden in de vriezer gestopt. Ik denk dat ik dit jaar mijn second best kerstfeest tegemoet ga, mijn beste kerstfeest was in Engeland waar ik ook mijn nick opgelopen heb.Zoals zij feest vieren kan geen Belg of Nederlander aan tippen.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah! ik baal weer eens van mijzelf. Vanmiddag winkelen en mijn zoon(tje) liep te blèren en te klieren. Vervolgens loop ik nu al de hele dag als een stuk chagrijn rond te stappen, terwijl mijnheer het allemaal al weer vergeten is. Die stemmingswisselingen zijn echt niet fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kost me misschien weer een punt, maar wat goed werkte bij mijn broers en mij wanneer we liepen te zeuren en te zagen in de winkel. Is dat onze moeder stennis ging schoppen in de winkel over dat wij haar kinderen niet waren want zo voedde ze geen kinderen op. Pas als wij rustig waren accepteerde ze ons weer. WillemW

Klinkt hart en mijn moeder moest dat ook alleen doen, maar hielp wel!  :)

Als ik kinderen gekregen had zou ik hetzelfde doen namelijk. En soms jeukt het wel voor mij in winkels met zeurende kinderen. Maarja, ik heb geen kinderen.

Dus wie ben ik om me ermee te moeien  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij horen blèrende kinderen en kerst inkopen en dus ook chagrijnige ouders bij elkaar.

Gewoon, adem in en adem uit en doorgaan, dat je niet drinkt is al heel vrolijk makend toch?

Geef jezelf maar wat krediet, je hoeft toch niet alles leuk te vinden en heel de inkopen ed vrolijk te ondergaan, als ik hier in de stad rondkijk dan zijn er maar heel weinig mensen vrolijk in de kassa-rij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand nog naar de nachtmis geweest. De laatste keer dat ik er was heb me ietwat misdragen.Ik had al het nodige op en

moest heel nodig plassen, stond op maar kon geen toilet vinden. Toen ben ik maar even naar buiten gegaan heb in een

stil hoekje tegen de kerk geplast.

Niet netjes, en een beetje respectloos van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verder.

Droog deze dagen doorkomen gaat vast wel lukken. Ik ben ook praktisch geen verplichtingen aangegaan.

Zit nu helemaal alleen, iedereen in dit huis reeds gaan slapen. Mijn muziek komt boven het zacht gesnurk uit.

De kerstborrel op mijn werk ervoer ik dit jaar ook ontspannen. Omdat iedereen nu wel zo'n beetje weet waar die

met mij aan toe is, of in ieder geval, dat idee heb ik, voel ik niet meer de druk om te zwichten. Aan de andere kant

speelt natuurlijk ook  mee dat ik nog steeds over het algemeen positief sta tegenover mijn nuchterheid, en mijn

leven in het algemeen ook.

's ochtend als ik wakker wordt begint de dag, ik hoef niet te wachten op het borreluur.

Een goedenacht gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lag net helemaal in een deuk toen ik naar ned. 2. zapte.

Dat mensen bij elkaar komen om te zingen vind ik prachtig... maar die teksten :-)

En dan mag het natuurlijk allemaal ook niet te liederlijk klinken (lees het psalmenoproer van Maaten het Hart)

Serieus Request is werkelijk afgrijselijk, maargoed, Een deel van de menschheid heeft er plezier in.

Het narratieve viert hoogtij.

Amen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...