Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Jane, ik heb mijn limiet bereikt qua aantal vind ik leuks Dus dan maar even zo Leuk!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik zit intussen Boer zoekt vrouw internationaal te kijken en af en toe weg te dromen over emigreren avontuur nieuwe uitdagingen Deze. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Weg Ag, hoop ik de goeie ik weet het niet Ben weg nu doe alleen maar verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goed ik ben weer weg voor vanavond. Darten. Fijne voortzetting allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 to quote or not to quote. Ik citeer soms om duidelijk te maken waar ik op reageer. Vooral als het een bericht van wat langer geleden is. Ik zie echt waar het probleem niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 O en Jane als je gaat emigreren kom ik je eigenhandig terug halen. t'Is maar dat je het weet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) tuurlijk Ap ik zit je te stangen je kent me toch? en ik weet hoe integer je bent laatste opm. was al weer achterhaald gelukkig 22 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 hoe weet je dat ik niet in Africa zit te frummen dan Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Quote verwijderd door moderator dan moet ik toch even quoten want dit is niet wat AR verdient ik haal het zo wel weer weg ik weet anders niet hoe ik het je duidelijk kan maken Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Jouw toon was echt misplaatst Agnieta ik zit te stuiteren heb ALLE quotes weggehaald om dat je zo duidelijk was DAG Agnieta Hier kon ik dus niks mee en als je wilt verwijder ik een hele pagina truste 22 december 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik begrijp iets niet hier, die quote van albert van agnieta was toch gewoon een quote uit dit draadje en niet van een privebericht ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Da's omdat je nieuw bent, Ton Grapje hoor, ik vind het maar gezeur allemaal. Als je niet wilt dat iemand iets leest, plaats het dan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 dit is dus precies wat ik bedoel Ton we lezen hetzelfde, maar blijkbaar op een heel andere manier. Jopie zou zeggen± dat zegt dus wat over jezelf. Ik kan hier niet goed mee overweg merk ik+ doet mij teveel denken aan vroeger, ik kon niet tegen de ruzies tussen mijn ouders en liep maar heen en weer en probeerde te bemiddelen, te verzachten, te behoeden. En net als nu, lijkt het alsof ik iets erger maak. Dus ik stop ook maar even voor vandaag. fijne avond verder en morgen nieuwe dag met nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 nog even iets technisch er is nu Google ingelogd maar die kun je niet aanklikken is dus geen frummer rara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik ben ooit arrogantie verweten toen ik op een forum ergens tussen sprong. Dat was schrikken. Waar is hots eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Bah wat kinderachtig is dit allemaal. Succes met dit gekibbel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hots verblijft vrijwillig een maandje op het eiland ban Voor zover ik weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 He Ton, ik reageerde serieus op jou hoor. Begin gewoon over iets anders, en het gekibbel verdwijnt. Ah zo Mai. Ik mis hem. En VM'ke ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ja, ik ook wel VM is ook op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Hots heeft een vrijwillige stop gemaakt en ik twijfel nog of hij ook opgenomen zou worden of dat dat al is geweest 22 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hey Nancy, hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zo zie je maar, alles ontgaat me hier. Ander probleempje: mijn laptop is qwerty en mijn pc azerty. Om gek van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ton, ik log nog even in voor jou. Wij beide oudgediende, ik begrijp het ook niet sowhat (sorry lief) Soms gebeuren dingen zoals ik al eerder schreef Jij was vanmorgen aan de beurt nu ik. LEZEN, Wat stond er verkeerd? Gevoel?, herkenning? Ik weet het niet, ben de gebeten hond dan maar. Zit me niet lekker hoor. Ik val niemand aan, Mai ook niet trouwens Ik val niemand af, waarom zou ik? ik ben ook mens en verslaafd. Ton dit is gewoon het leven ook hier, praat en schrijf van je af Succes Ton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ach Albert, jij bent zo'n zachtaardig man lijkt me. Fijne avond wens ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Stiekem drinken heb ik eigenlijk nooit gedaan. Vreemd. Achteraf gezien is er een periode waarin ik dat beter wél had gedaan. Maar gedane zaken nemen geen keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden