Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Voor alle duidelijkheid: Ben even flink op mijn plek gezet vanmiddag door mijn vader Wat hou ik van die man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 MOOI , Ton, jouw reactie heeft wat teweeg gebracht. Misschien voel je je of denk je nu een ietsje anders? (je schrijft zachter dan vanmorgen) De reactie`s er na zijn toch wel in harmonie later. Mai ook jouw reactie. Dank je wel Jopie Reactie`s komen vanuit het hart, hoe je je voelt op zo`n moment of hoe je denkt op zo`n moment. Iedereen heeft hier een plek, oud of jong, nieuw of oudgediende, man of vrouw. We komen hier voor onszelf en vervolgens voor elkaar. Je leert hier mensen (verslaving) (her)kennen Jouw reactie Ton was Bitch maar er zijn een paar die Bitch waardig zijn. Ik bedoel het alleen maar positief hoor dames. Iedereen moet hier een weg in vinden in dit forum, en Ton vind ik wel oke nu (vanmorgen niet) Ik ga nu een bank halen Ger reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Mooi Albert Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Daar schrik je altijd van wakker Mai, zeker als het door een van je ouders gezegd wordt. Fijn dat je ze nog hebt. Ik hoop zo voor je dat je de kerst en oud op nieuw fijn kan doorbrengen met de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ton ik deed in beschonken toestand vaak dingen die ik nuchter absoluut niet zou doen. Mensen bellen, dingen zeggen die ik nuchter nooit zou zeggen, en ook op het forum komen als ik gedronken had. Dat is nu juist de pest, naderhand schaamde ik me kapot. eigenlijk zocht ik contact ook hier op het forum. Alleen dacht ik niet na over wat ik allemaal zou schrijven omdat die rem er af was. Dan vroeg ik mezelf niet af of het waardevol was, daar was ik te ver voor heen. Snap ik helemaal, het is een spiegel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) niks te melden BETER? 22 december 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Tnx Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 welke quote Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 ik heb iets aangepast is het oke dan voor jou Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ietje toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Das mooi Is ook dansen in de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goh, voor wat het waard is, ik lees Mai graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Agnieta kun je AR misschien beter per pb vragen wat er precies weg moet, hij doet erg zijn best voor je, maar blijkbaar niet wat jij wilt? Ik vind het naar te lezen hoe je nu schrijft, en het is waarschijnlijk een misverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 En ik quote graag, dat mag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 als je mij maar niet quote ik vind het vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ach ikzelf vind quoten niet erg hoor zeker omdat ik het zelf ook nog al eens doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Oh 22 december 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 welk bericht Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 haha humor? het was een inkoppertje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zolang je tekst maar niet uit z'n verband gehaald wordt is quoten toch niet zo erg? Helpt soms om je eigen bericht duidelijk te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 maar juist dat gebeurt soms Ton en dat geeft dan misverstanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik ben het dus nog niet verleerd. En moet heel waakzaam blijven. Klopt helemaal Ietje, we hebben levenslang. Helaas, maar waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik zit intussen Boer zoekt vrouw internationaal te kijken en af en toe weg te dromen over emigreren avontuur nieuwe uitdagingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik verwijder me gek Aggie Er is niets wat ik ten nadele van iemand zou doen, ik begrijp het ook niet, sorry Hoop dat het weg is Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Was een grapje hè Lady Jane? Voel het meteen al als misplaatst door Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden