Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Eten mensen dat allemaal?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Kaart: Bij kaarslicht gezellig bij elkaar kerstnacht symbool van vrede Laten we even kijken in het diepste van ons hart en vergeving vragen als een nieuwe start Denken aan onze naaste die het minder heeft kerstmis is verlossing als je om mensen geeft ....... De kaarsjes branden. 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik heb het niet minder... Hoe moet ik dat nou weer hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ach ietje... Geniet maar wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ben in ieder geval gezegend Dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Maar effe serieus Hoe werkt dat Kaars-gel? Moet je dat in een kaars spuiten? Ik dacht dat het douche-spul was Gelukkig hadden ze er een briefje op geplakt Maar niet met hoe het te gebruiken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nee, that's it In een tube... Bewaar het wel mss kan iemand er iets mee Hee, en Ietje... MOET niet he Hebben ze maar verzonnen Als jij met de kerst wilt balen Is dat je goed recht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Geen kerststress hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Gaat het Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Mijn dochter was gister ook in de stad Ben haar niet tegen gekomen Zij zat in die kak-tent Ik in die andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Joehoe jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 zo, boodschappen binnen en pakje ook ik kwam de bezorger tegen toen ik mijn boze briefje bij de bel wilde hangen. Kaarsen gel, moest ik googlen Mai lijkt net als was om kaarsen te gieten dus ja je hebt een lontje nodig. Kun je ook draaien van een paar draden katoen aan de deurklink en dan dubbelvouwen. Ben benieuwd naar de rest van je pakket Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 De tip van Flip! Gelukkig ben je niet geflipt lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 En dan kijk je even weer hier om bij te lezen... blijkt het plotseling 7 uur later te zijn Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 time flies Dylan ik mag zo aanschuiven bij mn fietsmaatje begeleid woonproject kerstdiner met een klein kluppie benieuwd Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemiddag, Ja de een en twintigste is idd de langste nacht..dus geniet er van;) Ga straks lekker aan de pannekoeken..beetje vrolijkheid na zo'n druilerig dagje. Fijne avond allemaal toedeloe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ietje deze dagen zijn juist voor heel veel mensen erg moeilijk hoor. Doorzetten hé? Trijsje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hoe is het nu verder met je man Wijfie? En ben je nu de kerst en nieuwjaar alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Jeetje!!!! Zomaar opeens allemaal leuke contacten Van mensen die niets verwachten Das het toverwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 En foetsie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Kee. Denk Margeeth, stop. Kon ik ooit heul goed. Dat is het niet. Dat is het niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dat is het niet Stop zo Enkele dagen of een week No problem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dat is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ga ten onder Sowieso Het maakt geen verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden